pris på reoler?

hvor mye trur dere jeg kan få for reolene mine ? en 12x85 sorte akvastabil effektline med lys 36w pr kar, filter fluval 3+ 4+ og eheim 2010, blitt bygd ut etter bilde 2 av kara er splitter nye og resten er 3-4år gamle

[External Image]

9x63 hjemmelimte med eheim 2010 filter med lys 3x36w armaturer

[External Image]

er sugen på og utvide til 6x250 og 12x128
trur dere jeg kan få 13000 for alt sammen ?

vil gjerne ha de nye karene føre storauksjonen
Jeg og sambo ser etter hus og jobb i en annen kant av landet, og i det huset vil jeg ha et akvarierom, med reoler... De reolene du her viser frem er rett og slett drømmen! Regner med at vi flytter i løpet av et halvt års tid, og jeg hadde vært villig til å kjøpe for den prisen tror jeg... Men spørs om det er så pop før vi har et hus :S
prisen på kun akvastabil karene er nesten 14000kr + armaturer, filter, varmekolber, porsa reol, sorte skyvedører.. nyprisen på alt samlet er nærmere 25000

9x63'n er vel verdt 3-4000kr

trur dere det er mulighet for og få mer enn 13000kr ?
Ja, det er mye utstyr i en sånn reol! Hadde jeg hatt plass, så hadde jeg slått til
Når det er så store ting som skal selges, så er det helt avhengig av markedet vil jeg tro. Hvis du treffer på rett person, som tilfeldigvis har et relativt glissent akvarierom, og har noen tusen i banken, så er det sikkert mulig å få endel for reolene. Men hvis det ikke er noen kjøpere, bare sånne som meg (som har veldig, veldig lyst, men ikke helt mulighet), så er det verre.

Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap