Akvarium nær pc?

Hei. Satt og tenkte på å kanskje starte et lite oppdrettskar rett ved pcn, på ca 30l eller no. Passer jo perfekt med plassen. Men vil det gå mtp rett ved pc, høytallere osv?

Bildet: (vil fjerne den lille "Hylla" hvis jeg evnt gjør dette)
[External Image]
Pass på så det er tett da..hehe..Ellers ender du med kortsluttning å ufrivillig stekt fisk..Men det er ingen dum ide
Ser ikke noe problem, utover eventuelt vannsøl, å ha ett lite kar der
Pass bare på at bordet faktisk tåler litt vekt. Mange PC-bord er temmelig skrale av seg

Når det gjelder støy, er det vel neppe den værste bassen fra noen "pinglete" PC-høytalere, så dette skulle hverken påvirke akvarie eller fisk
Hvorfor ikke slå to fluer i ett smekk å gjøre som en av medlemene gjorde (husker ikke hvem det var i farta)! Lagde akvarium av en gammel dataskjerm
Hehe Mange gode råd osv her:P Blir vell litt tynt å lage skjerm av en liten lcd flatskjerm men vet jo aldri hva som skjer. Btw hvis det blir vannsøl så er pcn trygt under bordet, med sidebein som dekker hele siden hvis dere skjønner. Bordet bør tåle 30kg...det er ganske solid
Bare kjør på Lykke til!
Er selv akkrurat ferdig med oppsettet av 20 literen min.
Den er stappfull av planter, ei lita rot og to søte små killi.
Jeg synes absolutt du skal gjøre dette!
Har selv et 37 liters akvarie ved min pc, dog på egen benk ved siden av meg hvor jeg har vært veldig bevisst på å unngå eventuelle skader ved en mulig lekkasj.
Det er utrolig koselig å ha noen av mine svømmende venner her hvor jeg tross alt tilbringer mye tid.
kompisen min vil selge meg sin 20l på ca 30x25xhusker ikke høyde, for 300kr inkl varmekolbe og armatur, må jo nesten slå til Tenker jeg smeller oppi en otto eller to, og noen guppier Mulig å ha neontetra her tror dere? 5 stk eller no?

*edit* Noen som har forslag til hvordan jeg kan sikre ekstra for lekasjer? pcn er ganske skjerma fra akvariet, men kan jo seff rende rundt masse rare kanter og opp ned osv osv :P vet jo aldri
ville styrt unna neontetraen, de er ganske aktive av seg.
tre guppyer og noen reker som algespisere vil nok kunne gå
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap