Akvarier på 80cm lengde med heldekkende topp

Hei. Jeg er på leting etter et akvarie på 80cm lengde som jeg skal ha i stuen. Har leita gjennom alle nettbutikken som er lenket her og finner ingenting, bare 75 cm, 120liters. trodde slaget var tapt, men idag fikk jeg en mail av malawithomas som sendte meg en link til dette:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8389670&sid=3ap9T8B_a917598&pos=

det var jo selvfølgelig solgt første dagen det var inne, men nå gir jeg ikke opp! Grunnen til at jeg vil ha det 80cm er at det skal passe et møbel og en vegg som er 80cm! Og at jeg er grundig angrepet av liter syken, 20liter mer er jo selvfølgelig et must for en akvarist vist det er mulig

håper noen kan hjelpe meg på denne da den er litt of topic
Jeg har et akvarium, type Wromak, som er 80 cm langt og 126 liter. Kjøpt på Dyrenes verden i Trondheim.
Jeg har også et kar som er 80cm langt og med heldekkende topp, men det er bare på 112l

80*35*40(L*D*H)

Kjøpt på tropehagen i Bergen.
Merke= hakke peiling...
Da er du skikkelig dårlig til å lete!!

De to første nettbutikkene jeg sjekka har det, og det er akvasia.no og aquariuszoo.no
Wromak 80 cm
Du finner oversikt over Wromaks akvarier på denne lenken:
http://www.wromak.com.pl/e_akwaria.htm

Og så vidt jeg skjønner er Tropefisk.no forhandler av Wromak akvarier, men det er jo bare å spørre i nærmeste zoohandler om de kan bestille det for deg.
Akvastabil\aqualine 128L er 80cm. Om du har en cm å gå på, kan du også gå for Juwel Rio 125, eller record 110.
Aquael 112 er også 80cm. Mener også at Rubin har ett kar på 80cm, som er på 125L. Dette er noe i alle fall Tropehagen skal kunne skaffe.

Så det er jo en del å velge blandt Om du er ute etter ennå større kar på 80cm, finnes det sikkert varianter som er høyere enn standardkarene
Høyer'n
Da er du skikkelig dårlig til å lete!! De to første nettbutikkene jeg sjekka har det, og det er akvasia.no og aquariuszoo.no

Da er jeg dårlig til å lete!

glemte å nevne at jeg ikke er interressert i akvastabil/ramme akvarier.

Jeg var i butikkene i byen og de hadde bare 75 cm akvarier i sine kataloger og vi kikket nøye gjennom. Det som sto i den anonnsen i lenka på toppen var perfekt! skulle funnet ut av hvor det kom fra.

Liker de helglass akvarien, og selvfølgelig mest mulig liter
Alexander Severinsen
[QUOTE=Høyer'n]Da er du skikkelig dårlig til å lete!! De to første nettbutikkene jeg sjekka har det, og det er akvasia.no og aquariuszoo.no

Da er jeg dårlig til å lete!

glemte å nevne at jeg ikke er interressert i akvastabil/ramme akvarier.

Jeg var i butikkene i byen og de hadde bare 75 cm akvarier i sine kataloger og vi kikket nøye gjennom. Det som sto i den anonnsen i lenka på toppen var perfekt! skulle funnet ut av hvor det kom fra.

Liker de helglass akvarien, og selvfølgelig mest mulig liter

http://www.aquariuszoo.no/catalog/product_info.php?cPath=21_96&products_id=2254

dette er også et godt alternativ selv om det mangler 5cm, det er veldig synd! for det er et billig og fint akvarie
Det på linken din kjøpte jeg for 3 - 4 uker siden og er kjempefornøyd
Høyer'n
Det på linken din kjøpte jeg for 3 - 4 uker siden og er kjempefornøyd

det akvariet eller samme typen? vist det var samme typen så si hvor!
Siden du ikke er ute etter rammekar, reduserer det jo utvalget noe.

Men fremdeles er Juwel (dersom du hadde plassen til den ene cm), Rubin og Aquael innenfor dine krav
Så innom Imazo nå, og de har\kan levere rubinkaret. Imazo er jo leverandør til svært mange av norske butikker, så dette karet er fullt mulig å skaffe I linken finner du også artikkelnummer, så letter det jobben for deg
Alexander Severinsen
[QUOTE=Høyer'n]Det på linken din kjøpte jeg for 3 - 4 uker siden og er kjempefornøyd

venter i spenning! kjørte du helt til arendal eller er det et utsalgs sted i norge?
Frank Angell
Siden du ikke er ute etter rammekar, reduserer det jo utvalget noe. Men fremdeles er Juwel (dersom du hadde plassen til den ene cm), [URLBLOCK1] og Aquael innenfor dine krav :) Så innom Imazo nå, og de har\kan levere rubinkaret. Imazo er jo leverandør til svært mange av norske butikker, så dette karet er fullt mulig å skaffe ;) I linken finner du også artikkelnummer, så letter det jobben for deg ;)

tusen takk!
Alexander Severinsen
[QUOTE=Frank Angell]Siden du ikke er ute etter rammekar, reduserer det jo utvalget noe. Men fremdeles er Juwel (dersom du hadde plassen til den ene cm), [URLBLOCK1] og Aquael innenfor dine krav :) Så innom Imazo nå, og de har\kan levere rubinkaret. Imazo er jo leverandør til svært mange av norske butikker, så dette karet er fullt mulig å skaffe ;) I linken finner du også artikkelnummer, så letter det jobben for deg ;)

tusen takk!

det var forresten kjempe fint! akuratt det jeg er ute etter! det skal bli et fint lite demansoni kar tenker jeg! tusen takk
Alexander Severinsen
[QUOTE=Høyer'n]Det på linken din kjøpte jeg for 3 - 4 uker siden og er kjempefornøyd

Jeg kjøpte akkurat det akvariet fra Aquarius Zoo, men jeg jobbet i Sandefjord den uka, så jeg hentet det selv så jeg slapp å betale i dyre dommer for å få det sendt hjem
Hvor fikk du Arendal fra? Butikken ligger i Sandefjord....
Hva med Akvastabil 128 liters hos www.tropefisk.no ...? Det er 80 x 40 x 40 cm.
Jeg har et slikt, med Akvastabil Effectline heldekkende lysarmatur. Veldig pene akvarier

Liker du dem litt "flatere" og ikke vil ha ramme på det, er Aqualine 128 liters tingen. Pene, strømlinjeformede armaturer! Lekkert

PS!
Kanskje Akvastabil ikke det billigste karet i klassen, men de er kjent for kvalitet og for å vare i 20-30 år! Noe annet enn polske billig-akvarier....
Høyer'n
Hvor fikk du Arendal fra? Butikken ligger i Sandefjord....

jeg tenkte på den første linken til finn.no går litt i sur for meg fortiden! holder på å skrive en politisk analyse på endel sider så jeg er et helt annet sted.

Nå har kjøpt det fra sande fjord! skal hen og hente det til fredag 14 så vist det er noen i området som skal ha noe derfra eller som har noen malawi yngel til meg så er det bare å hyle ut!
eller noe ikke akvaristisk også som skal fraktes frem og tilbake
Tilfeldig bekjentskap
© Kjartan Flatråker
Reklame for plussmedlemskap