Tittel på innleggene i forum

Jeg har en bønn til alle brukere av forumet:

Vær så snill å fyll ut tittelfeltet på alle innlegg. Også på alle svar man gir.
Det gjør det mye lettere å finnne fram når man søker etter spesifikke ting i forumet.

Det er jo så mange brukere som har fornuftige innlegg her, som er verdt å søke fram

Hilsen ei som alltid søker ny kunnskap
Det kommer jeg personlig aldri til å gjøre, fordi svar ikke har noe behov for en tittel. En tråd trenger en tittel, og det er det. Synes det er litt tullete at dette forumet legger opp til noe som er uvanlig å bruke i forum av den grunn.

Men er enig i at søkefunksjonen skranter litt pga. dette. Men den bør ignorere tittelen likegreit.
Hehe, vil ikke skuffe deg, men kommer heller aldri til å gjøre dette. 1, jeg glemmer det, 2. det er unødvendig, 3. det biXen sa :-=
Skulle vel ikke være noe problem om tittel mangler på svar, dersom man holder seg til temaet til trådstarter.
Mener du at man skal forandre trådstarters tittel, på hvert av innleggene andre gir som svar?
Hvorfor i all verden skal man det?

Den skjønte ikke jeg Og inntil jeg forstår meningen med det, så lar jeg trådstarters overskrift stå Det er jo DEN som skal vise hvilket tema det gjelder.
Men trådoverskriften står der også står det de "små" overskriftene litt mindre ved siden av vettu
Ang svar på "tittel i innlegg på forum"
Nei, dette blir nok litt for prikete for min del..... synes nesten det bare blir mer rotete med nye titler for hvert svar, og titlene vil vel i grunn bli akkurat som den jeg skrev på dette innlegget på alle nye innlegg?
Blir nok nedstemt på dette Leona, vi er for giddalause rett og slett ;0)
Det er nok bedre at Holger fikser litt på det i søket, for der brukes vel tittel, og er stort sett blank liste nedover
Problemet som jeg tror h*n mener er at når man søker så får man tittelløse svar. Dvs at man blir henvist i søkeresultatet til ett svar der tittel kke eksisterer.

Jeg skjønner at dette blir uoversiktelig. Kanskje hadde det vært en ide å kode om slik at søkeresultatet pekte tilbake på trådtittelen og tråden kontra svaret og den ikkeeksisterende svartittelen. Bare en tanke...
OyvN
Problemet som jeg tror h*n mener er at når man søker så får man tittelløse svar. Dvs at man blir henvist i søkeresultatet til ett svar der tittel kke eksisterer. Jeg skjønner at dette blir uoversiktelig. Kanskje hadde det vært en ide å kode om slik at søkeresultatet pekte tilbake på trådtittelen og tråden kontra svaret og den ikkeeksisterende svartittelen. Bare en tanke...

Antar det er her mye av sakens kjerne ligger Er helt enig med dem som mener at det blir tullete å ha "undertitler". Mange sliter da nok som det er med å få hovedtittelen til å ha noen som helst mening
Svar: Tittel på innleggene i forum
Jeg morer meg over å få så mange svar! Tusen takk!

Sakens kjerne er som OyvN er inne på; Man får tittelløse svar når man søker i forum, og ja, det er litt uoversiktlig. Og hvis det er mulig å få til, så synes jeg OyvN's forslag er bra.

Men jeg må jo også si meg enig med Frank - det er ikke alle som er like gode til å lage hovedtiltler...

Et annet forslag for å gjøre søket litt lettere, er simpelten å gjenta tittelen til trådstarter - bare begynn med "svar", så er det lett å skille trådstarter fra de andre.

Ha er alldeles fortreffelig akvarie-dag!
Tittel på innleggene i forum
Nå klarer jeg bare ikke å dy meg lengre

For det første så er det jo tittelen på tråden som fenger, og om den hele tiden blir endret så blir det jo etterhvert vanskelig å forstå hva som var utgangspunktet for det hele.

En annen ting er at det ser ut til å få mange sjeler engasjert dette med tittler og rettskriving, store og små bokstaver og hvorvidt man hyler eller ikke i innleggene sine...

Og jeg som meldte meg inn i akvaforum for å få nyttig og bra informasjon om den nye spennende hobbyen som jeg skaffet meg
Jeg er så enig med sistnevnte......
Tilfeldig bekjentskap
© Hans Rune Bø
Reklame for plussmedlemskap