hvordan bruke en timer

Kjøpte timer på clas olson og kanskje jeg er helt blåst men skjønner ikke hvordan denne funker. Har lest bruksannvisningen, men den er jo mer borte enn meg.
Noen som kan fortelle meg hvordan dette funker. Hvis ikke så kjøper jeg meg en elektronisk på biltema.
Jeg forsto heller ikke denne, til stor fornøyelse for en viss person her på forumet :P

Du trykker ned de svarte dingsene på ut og undersiden av rundingen med tidene på. Da markerer du "på" tiden. Så stiller du den bare til "nå" tid ved å flytte tiden rundt til den pilen, og plugger den i. Med knappen ved siden av på tidsuret på klokkemerket og ikke på 1.
Når du ta de i bruk vrir du på hjulet slik at det stemmer med klokka om du feks.vil start lyset kl 10 trykker du ned klipsene fra 10 til det tidspunkt du vil slå av lyset.Nedtrykte klips er lyset på-klips opp -lyset av.Den røde bryteren skal stå på symbolet for klokke.Håper du ble litt klokere.Husk at dy vrir hjulet slik at tiden er den samme som på uret ditt..Håper du ble litt klokere...
Takker
Godt og høre at det ikke bare var meg.
Jeg skal prøve, takk skal du ha
Takker
Jippi det funker takk skal dere ha. Da kan jeg reise
biXen
Jeg forsto heller ikke denne, til stor fornøyelse for en viss person her på forumet :P

*fniiis* Handyman min
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap