Akvanerd-ligth

Jeg tror jeg har startet på utviklingen til å bli en akvanerd En som hakker på de udugelige folkene i dyrebutikken, som synes det er greit med pirayer i 72 l akvarium, fordi de er små og som aldri har hørt om at corydoras skal ha bartevennlig sand. Eller skjenner og smeller fordi favorittbutikken har tatt inn bubble-eye fisk og den andre gode butikken setter kampfiskene på rekke og rad i små glassbur, så uansett hvor de snur seg, ser de en rival. Og attpåtil har resten sammen med gyppier... Og vurderer om poden skal få en hodeskalle-grotte i akvariet sitt, selvom det ser unaturlig ut.

Hehe, nå fikk jeg sagt det kort, i stedet for i de to laaange innleggene jeg greide å slette

Silje

Bunnen er nådd når du plutselig oppdager at du har holdt en 30 min monolog om leksadferd til en fisk du ikke engang har til en venninne som har fiskepinner som nærmeste forhold til fisk og som sitter med et litt fjernt blikk og ser litt forbi deg mens hun sukker tungt.
Hehe...
Har en venninne som håper jeg ikke får flere barn eller skaffer meg hund, for jeg setter meg alt for mye inn i ting. Er litt bokorm... Når jeg leser krim, venter jeg overskriften i VG dagen etter
MC Darup
Bunnen er nådd når du plutselig oppdager at du har holdt en 30 min monolog om leksadferd til en fisk du ikke engang har til en venninne som har fiskepinner som nærmeste forhold til fisk og som sitter med et litt fjernt blikk og ser litt forbi deg mens hun sukker tungt.

Å ja da Dette er jeg begynt med på jobb. De fjerne glassaktige blikkene har jeg begynt å kjenne igjen.

Men noen lar seg rive med, og er begynt å snakke om å skaffe seg akvarium. Og jeg ser stadig folk som sitter og glor inn i karene i pauser.(har to på jobb nå)
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap