Pleco spiller fotball

Ja, nå har vi hatt årets underholdning!

Jeg foret fiskene og satte meg til rette foran akvariet med en god kopp kaffe for å nyte synet. Fiskene begynte straks å søke etter maten sin, og jeg koste meg med underholdningen.

Har i noen mnd hatt en algekule, og den har hele tiden ligget på samme plass. Plutselig fant pleco ut at han (?) skulle spille fotball. Den klasket til kula med finnen, svømte rundt den, og sparket til den igjen. Han gjorde en ny runde på søken etter mat, før 2. omgang i fotballkampen begynte. Dette gjentok seg flere ganger, til hele familiens forlystelse....

Har flere opplevd dette? Jeg har aldri før sett at den "gnikker seg til" ting i akvariet, og det så ut som om den lekte - i likhet med en hvalp eller kattunge
Hehe, så gøy!(-:
Aldri sett bie sånt her!
Inaktiv bruker
jepp!
Min store pleco har det med å flytte algeballen dit hun måtte ønske.
Den er ikke på samme plass to dager på rad:p

Pluss at hun har det med å rote så mye i sanda at plantene flyter opp.
Næ, så artig!!
Min gibbi bruker eplesneglene som fotballer innimellom - burde kanskje putte oppi etpar algeballer isteden
hahahha så søtt min gibbiceps og min pleco og mine flekkete pansermallersom jeg har 3 av de ta algetabletten og sparker til den akkurat som det er noen lag som kjemper mot hverandredem trur det ikke er mat og spiller fottball isteden for og ete de andre fiskene ser på det er morsomt og se på innpå rommet mitt. heide som er en gibb hun har sin faste liggeplass midt i akvarie der log det en ancistrus sp som hun klasker til som en fottball his jeg ikke har en algetablett der
Tilfeldig bekjentskap
© Christine Sundseth Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap