En sorgens dag. Mistet vakre Gunn :(
I dag fant jeg, uten forvarsel, min vakre Gunn død. Hun lå midt i en stor javabregne, og hadde verdighet selv til det siste.
Ingen merker på seg, ingen stygge sår eller slike ekle ting.
Hun var perfekt og vakker til siste stund.
Ingen merker på seg, ingen stygge sår eller slike ekle ting.
Hun var perfekt og vakker til siste stund.
Postet 13.01.07 kl 17:06
Endret: 13.01.07 kl 17:09
Inaktiv bruker
Vakker å vakker...
Uansett bedrøvelig når fisk stryker med ;/
/jan
Uansett bedrøvelig når fisk stryker med ;/
/jan
Postet 13.01.07 kl 17:11
Postet 13.01.07 kl 17:13
Inaktiv bruker
Offa, kondolerer.
Var den gammel da? Kanskje den har spist et eller annet i akvariet som den ikke tålte. En bit av ett eller annet e.l.
Var den gammel da? Kanskje den har spist et eller annet i akvariet som den ikke tålte. En bit av ett eller annet e.l.
Postet 13.01.07 kl 17:18
Postet 13.01.07 kl 17:20
Postet 13.01.07 kl 17:42
Postet 13.01.07 kl 18:45
Postet 13.01.07 kl 20:08
Postet 13.01.07 kl 20:25
Postet 13.01.07 kl 21:58
Postet 13.01.07 kl 22:25
Så synd at du mistet Gunn, men en eller annen gang reiser alle til "evigheten", for å si det på en fin måte =)
Men jeg regner med at Gunn har levd herrens dager i 240 literen din
Hun må ha hatt en spesiell plass i ditt hjerte, ikke sant
Bare 1 ting MC; hihi, hvordan visste du at "Gunn" var en jente ? Hehe, det er jo sånn at kjønnsforskjellen på Drageåler er ukjent............ =) Hadde du kalt "Gunn" for"Gunnar" om du visste at hun var en han
Uansett er det så umåtelig trist å miste fisker som har en spesiell plass i ens hjerte :'''(
Jeg vil herved fortelle om "Obelix", en Paradismakropode på bildet som hadde litt av en personlighet =) Han var alltid den som var første fremme når det var foringstid, og han var "Sjefen" i 63 literen der han bodde, for alle nyankommede fisker ble satt på plass så lenge de var i hans "hus"
Dessverre så døde "Obelix" for 1 måned siden, men han lever videre i mine tanker !!
Men jeg regner med at Gunn har levd herrens dager i 240 literen din
Hun må ha hatt en spesiell plass i ditt hjerte, ikke sant
Bare 1 ting MC; hihi, hvordan visste du at "Gunn" var en jente ? Hehe, det er jo sånn at kjønnsforskjellen på Drageåler er ukjent............ =) Hadde du kalt "Gunn" for"Gunnar" om du visste at hun var en han
Uansett er det så umåtelig trist å miste fisker som har en spesiell plass i ens hjerte :'''(
Jeg vil herved fortelle om "Obelix", en Paradismakropode på bildet som hadde litt av en personlighet =) Han var alltid den som var første fremme når det var foringstid, og han var "Sjefen" i 63 literen der han bodde, for alle nyankommede fisker ble satt på plass så lenge de var i hans "hus"
Dessverre så døde "Obelix" for 1 måned siden, men han lever videre i mine tanker !!
Postet 13.01.07 kl 23:46
Postet 14.01.07 kl 16:11
Postet 14.01.07 kl 19:11
Litt trøst
You must remember this
A fish is just a fish, a sigh is just a sigh.
The fundamental things apply
As time goes by.
A fish is just a fish, a sigh is just a sigh.
The fundamental things apply
As time goes by.
Postet 15.01.07 kl 16:37