Ny fiskebutikk?

Hvordan er markede for å starte ny butikk og nettbutikk? med fisk såklart. lurte bare litt på hva folk mener, om det er ett marked for det eller om det er litt dødt på den fronten?
Nettbutikker med "tørrvare" er det etter min mening tilstrekkelig, og litt til av. Det skal godt gjøres at alle greier å holde hodet over vannet over tid.
Se f.eks Spotpris.no - denne butikken levde i ca en måned, før den ble midlertidig stengt, og nå står det bare stengt.... på siden dems.
Ut i fra hva som sto om butikken, var denne drevet av 4 meget erfarne personer innen kjøp og salg-bransjen, som alle hadde drevet med akvarier ei god stund.

Når det gjelder nettsalg av fisk, tror jeg mange er som meg; de ønsker å se fiskene, før de kjøper.
Når i tillegg det er blitt behov for ren flyfrakt for å sende slike varer (det er ikke lov å sende fisk med posten), gjør jo dette saken noe vanskeligere, og for en del soner, dyrere.
Det finnes jo allerede en del som selger fisk over nett, og det skal vel gode priser til, og god kvalitet til, for å kunne konkurere med disse

Hva det er behov for av vanlig utsalgssted i dine hjemtrakter vet jeg 0&nix om
Tilfeldig bekjentskap
© Katrine Moe
Reklame for plussmedlemskap