Felles fiske bestilling til Nordnorge..

Hei, lurte på om det er noen som har planer om å bestille fisk, evt gå sammen om en bestilling for sending til Nordnorge( Fra tromsø og nordover..)
Jeg skulle gjerne hatt noen Discus. VF Green Tefe, Discus Nanay eller Alenquer. skal bare ha ca 6 stk 5-6cm selv da, og evt noen L maller og cory'er.
Bor selv i Honningsvåg, men kjører til Tromsø for å hente fisk hvis det må gjøres..
Har akkurat bestilt fisk, så du var litt for sent ute. Men vil anbefale deg å ta kontakt med Haakon i aquazoo.no. Har bestilt fisk fra han tidligere og har vært fornøyd med resultatet. Kan anbefales. Han kan sannsynligvis skaffe deg de fiskene du ønsket deg. Personlig ville jeg ikke ha bestilt unge VF diskus, men heller satset på voksne fisk.

Tror det blir rimeligere å bestille direkte fra Bergen enn å kjøre til Tromsø.
Nils Vollstad
Har akkurat bestilt fisk, så du var litt for sent ute. Men vil anbefale deg å ta kontakt med Haakon i aquazoo.no. Har bestilt fisk fra han tidligere og har vært fornøyd med resultatet. Kan anbefales. Han kan sannsynligvis skaffe deg de fiskene du ønsket deg. Personlig ville jeg ikke ha bestilt unge VF diskus, men heller satset på voksne fisk. Tror det blir rimeligere å bestille direkte fra Bergen enn å kjøre til Tromsø.

ah, kom akkurat over tråden med importen..
Trenger ikke akkurat være VF, men kanskje yngel av vf, eller feks noe fra Kai's oppdrett.
Men uansett så vil jeg ha ungfisk..
Jepp, flyfrakt på 599,- er jo ikke så ille, spesielt hvis en handler fisk for 3-4 store ++... må vurderes ja.
Men flyreisen danmark, oslo - tromsø er antageligvis kortere og mer forutsigbar enn strekningen Bergen - oslo- tromsø - honningsvåg. butikker kan vel og få fisk fra feks der dere fikk nå? kankskje et bedre alternativ for meg, slik at jeg møter opp på butikken å henter de som overlevde turen nordover... hm, dyrer stk pris sikkert, men kanksje høyere overlevelses rate..
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap