Slukte vann! (Krise?)

Håper ikke dette er dumt.
Slukte ca. 20 ml. vann når jeg skulle bytte vann i akvariet i sted.
Jeg slukte på en måte ikke alt, noe "beholdt" jeg i munnen, det spyttet jeg ut i vasken og skylte munnen!
Håper ikke jeg dør :P
Drar hvert øyeblikk, MÅ ha raskt svar om det er farlig!!!
Jeg har svelget litt vann jeg også opp gjennom tidene, men lever da ennå. Det er nok ikke helt heldig, men du kan ikke annet enn å avvente å se. Det går nok bra
Ingen fare. Jeg har ennå til gode å bli syk, og det har da sannelig blitt noen liter som har havnet i magen min etterhvert. Det verste som kan skje, er at du får magesjau.
Hehe.. Må nå le litt;P

Tror ikke det er noe fare nei..
Katta drikker av karet hele tiden tror snart hun drikker opp alt(når lokket er av):P

Mvh Cassandra
Akvarie vann er nok ikke dødeligt. trur de fleste av oss har gjort det. hehe... vannet skal jo etterligne naturens vann...
Tør jeg spørre hvordan dere har klart å drikke akvariumsvannet??
Du må gjerne spørre, jeg har slukt masse akvarie vann de gangene jeg har vasket/renset filteret/ pumpa og skal starte den igjen. De som jeg gjør er å fylle filteret med akvarievann, koble ale slanger til å starte den, nesten altid må jeg da suge i den enden hvor vannet kommer ut i akvarie slik at jeg får den til å sirkulere, da sluker jeg mye vann. Har jeg renset slangene er de tomme for vann og jeg må virkelig få sirkulasjonen i gang uten å skade selve pumpa.
Når jeg skal suge igang heverten...
Bikkja, derimot, benytter en hvilken som helst sjanse: Å drikke av vannet jeg har tappet ut av akvariet, men aller mest å lepje i seg brakkvann gjennom foringshullet til det ene kuleakvariet mitt. Blæh! Et under at hun ikke blir syk.
Åh, fy søren! Det høres bare utrolig ekkelt ut :S Smaker det ikke ganske dritt?
Det smaker ikke så godt nei... men faktisk ikke så ille som du vil tru.
Hehe... Jeg syntes det smakte bedre enn vanlig vann jeg :P
Men da går det hvertfall bra
Smaken betyr ikke så mye. Derimot tanken på hva man får i seg, er ekkel... Og enda verre hvis det ekle havner i lungene i stedet for magen... Urrrrk!
Ekkelt, ekkelt, ekkelt!! Bare tanken på å drikke akvarievannet er helt **** (tenk på hva det inneholder....... usj )

Appropo, dette med ekle ting minner meg om mitt første "akvarium" (en gidigen balje med sand, steiner, planter og gørrkimer fra vannet rett ved hytta). Kusina mi, som da var liten, skulle se på fiskene - og så tok hun like godt å stappet en hel gørrkime i munnen!! *Tygg, tygg* Å fytti, sier jeg bare
Jeg har slukt litt vann gjennom årene, men det aller aller værste er å få i seg filtergugge! Det smaker suresokker det, men jeg har aldri blitt sjuk som jeg vet om.

Nok et argument for å bytte vann jevnt og trutt... Du kan få det i deg.
Hevert med håndpumpe
Kjøp dere en hevert med håndpumpe da vel, så slipper dere å få vann i munnen i det hele tatt. De har det sammen med vinleggerutstyret hos Europris og Clas Ohlson eller selges som "bensinpumpe" hos Biltema... og koster kr 16,90.
Bra forslag Ottarrev! Jeg nekter å gurgle tannkarpevann frivillig!
Jammen skal jeg kjøpe en sånn!
Har bare gjort det en gang, og det var når jeg skulle starte utvendige filteret, når jeg åpna det andre gang hadde heldigvis mona o et triks på hvordan man skulle få det til å starte av seg selv etterpå. Til slamsuging bruker jeg en man pumper i vannet ja
Personlig synes jeg ikke akvarievann smaker gugge,smaker ikke akkurat ferskvann fra springen men er veldig mye bedre smak på enn husoljen jeg drakk som liten...fordi jeg trodde det var en vanlig hageslangekran. Det var en tønne som stod utenfpr et hus og det som rant ut så ut som vann men det var jo det ikke Smakte noe helt forjæhæhæhæ...ja.... husker jeg kastet opp hele den dagen,smaken kunne minne om tran som hadde stått og kokt i sola og råtnet i 3 år tenker jeg. Etter noe sånt så smaker ting liksom ikke så fælt :P
Fredrik84
Personlig synes jeg ikke akvarievann smaker gugge,smaker ikke akkurat ferskvann fra springen men er veldig mye bedre smak på enn husoljen jeg drakk som liten...// husker jeg kastet opp hele den dagen,smaken kunne minne om tran som hadde stått og kokt i sola og råtnet i 3 år tenker jeg. Etter noe sånt så smaker ting liksom ikke så fælt :P

Tja, enten må jeg nå på Biltema for å kjøpe meg "bensinpumpe", eller så får jeg finne noen som har "husolje", så jeg kan kurere meg for all kresenhet for resten av livet...
Når jeg tenker meg om, så hadde jeg et annet ærend på Biltema likevel...
;oP
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap