Tromsø- bestilling av fisk- aquazoo

Hei!

Jeg tenkte å bestille en del fisk fra aquazoo.no.
Da fisken sendes med fly koster det 599,- i frakt.

Lurer på om det er noe andre fra Tromsø som kunne tenke seg å bestille sammen med meg. Da kan vi dele fraktavgiften!

De har utrolig masse fint å velge i. ta en kikk da vel! www.aquazoo.no

Send meg en e-post om du vil være med!
Inaktiv bruker
Blir det ikke billigere å be den lokale dyrebutikken få inn de fiskene du vil ha?
Dyrebutikkene i Tromsø er helt grei de, men i blandt har man lyst å prøve noe nytt og jeg har tenkt på en temmelig stor mengde fisk.

JanR
[QUOTE=Janern]Ikke når aquazoo er så billig. (Men da må han få ca. 5-6 stykker til å spleise på porto) Også burde han kjøpe en del når han først er i gang!

Du klarer ikke å dy deg ?
Beklager OT men såframt du ikke bor i Tromsø så er det vel bedre å la være å skrive noe.

/jan

Hva i alledager er dette?
Alle kan vel uttale seg?

Litt tull & tøys fra deg her, /jan.
JanR
[QUOTE=Janern]Ikke når aquazoo er så billig. (Men da må han få ca. 5-6 stykker til å spleise på porto) Også burde han kjøpe en del når han først er i gang!

Du klarer ikke å dy deg ?
Beklager OT men såframt du ikke bor i Tromsø så er det vel bedre å la være å skrive noe.

/jan

Hvordan kan du vite at han ikke har vært i tromsø og sett prisene?

Har selv vært der.. Syntes utvalget var helt greit... Prisene noe stive men ikke veldig avskrekkende..
Over til saken

Du er nok litt for seint ute, vi har nylig bestilt en del L- maller fra Aquazoo.
Hva er du ute etter, er det fisk som kommer fra imazo er de ikke så hakkende gale på pris på gullfisken i storgtbakken. Snakk med Linda. Melder du deg inn i akvarieklubben for du rabatt. En kasse (499.-) tar ca 10 poser fisk.
Hei

Ja jeg skjønner det slik at dere er en gjeng som venter opp noen kasser i løpet av denne uken...

Har snakket med de på Gullfisken, og det var en del av artene jeg ville ha som de ikke hadde sett på listene på lenge, noen av de andre hadde de inne, men ikke i antall som jeg skal ha.

Jeg er i hovedsak ute etter noen L-maller, og ca 150 stk tetraer av 6 forskjellige sorter.

Handler forresten ofte på Gullfisken og er særdeles fornøyd med fisken derifra!

Hvilken malle er det, sitter med en liste fra Haakon på Aquazoo med maller fra Glaser i Tyskland. Ellers er det vel slik at det meste av fisk levert Tromsø kommer fra Imazo.

Det bli spennende når de kommer, følgende skal komme. L-136, L-201, L-204, L-205, L-254, L-399.
Mallene jeg skal ha er ikke så spennende som de dere skal ha tak i...
L-007 og den vet jeg at de også har på Gullfisken.

L399 fant jeg ikke på siden(mulig jeg har oversett den?), men er egentlig et mye bedre alternativ en L007 pga størrelsen...
Det sammer er L254.
De andre har jeg ikke sett, men det er antagelig spennende maller det også.

Så ja jeg kan skjønne at dere er spente!

Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..
L201 er faktisk helt perfekt!

Flott størrelse.
Har dere sjekket ut bergen akvarieutleie?mye bra der.
Bergen Akvarieutleie
SAK
Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..:-)

*** knegg ** er det virkelig mulig å få for mye maller ??

BTW. L201 står det Geir på

Litt skummelt å se at det ikke står Tromsø Akvarieklubb i profilen din
Geir Kristiansen
[QUOTE=SAK] Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..:-)

*** knegg ** er det virkelig mulig å få for mye maller ??

BTW. L201 står det Geir på

Litt skummelt å se at det ikke står Tromsø Akvarieklubb i profilen din

He he... ja jeg regner med at alle mallene er sterkt ønsket når de kommer så langveis fra.

Har ikke meldt meg inn i Tromsø Akvarieklubb. Antagelig mest fordi jeg ikke vet om jeg har tid til å dra på møter. Men har sett at det er en god del meget dyktige akvarister der...
SAK
Har ikke meldt meg inn i Tromsø Akvarieklubb. Antagelig mest fordi jeg ikke vet om jeg har tid til å dra på møter.

10 % på Nye Gullfisken er vel grunn god nok
Hei SAK!

Fikk du bestillt noe? Jeg kunne godt tenkt meg å vært med på en bestilling hvis du har planer om det i fremtiden?

Hei!

Jeg har ikke fått noen andre med nei,...
Så om du har noe du vil bestille så er det egentlig bare å henge seg på.

Har akkurat sendt en forespørsel til aquazoo for å sjekke at de får tak i fisken jeg vil ha og for å høre hvor mange poser det blir, med tanke på hva det blir plass til i en kasse.

Send meg gjerne en e-post med hva du ønsker å bestille!

SAK
Hei! Jeg har ikke fått noen andre med nei,... Så om du har noe du vil bestille så er det egentlig bare å henge seg på. :-) Har akkurat sendt en forespørsel til aquazoo for å sjekke at de får tak i fisken jeg vil ha og for å høre hvor mange poser det blir, med tanke på hva det blir plass til i en kasse. Send meg gjerne en e-post med hva du ønsker å bestille! :-)

Har sendt mail
Er det noen som vet om noen sider der det står litt info om L254
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap