Tromsø- bestilling av fisk- aquazoo
Hei!
Jeg tenkte å bestille en del fisk fra aquazoo.no.
Da fisken sendes med fly koster det 599,- i frakt.
Lurer på om det er noe andre fra Tromsø som kunne tenke seg å bestille sammen med meg. Da kan vi dele fraktavgiften!
De har utrolig masse fint å velge i. ta en kikk da vel! www.aquazoo.no
Send meg en e-post om du vil være med!
Jeg tenkte å bestille en del fisk fra aquazoo.no.
Da fisken sendes med fly koster det 599,- i frakt.
Lurer på om det er noe andre fra Tromsø som kunne tenke seg å bestille sammen med meg. Da kan vi dele fraktavgiften!
De har utrolig masse fint å velge i. ta en kikk da vel! www.aquazoo.no
Send meg en e-post om du vil være med!
Postet 12.02.07 kl 10:35
Inaktiv bruker
Blir det ikke billigere å be den lokale dyrebutikken få inn de fiskene du vil ha?
Postet 13.02.07 kl 01:02
Postet 13.02.07 kl 12:07
JanR[QUOTE=Janern]Ikke når aquazoo er så billig. (Men da må han få ca. 5-6 stykker til å spleise på porto) Også burde han kjøpe en del når han først er i gang!
Du klarer ikke å dy deg ?
Beklager OT men såframt du ikke bor i Tromsø så er det vel bedre å la være å skrive noe.
/jan
Hva i alledager er dette?
Alle kan vel uttale seg?
Litt tull & tøys fra deg her, /jan.
Postet 13.02.07 kl 12:34
JanR[QUOTE=Janern]Ikke når aquazoo er så billig. (Men da må han få ca. 5-6 stykker til å spleise på porto) Også burde han kjøpe en del når han først er i gang!
Du klarer ikke å dy deg ?
Beklager OT men såframt du ikke bor i Tromsø så er det vel bedre å la være å skrive noe.
/jan
Hvordan kan du vite at han ikke har vært i tromsø og sett prisene?
Har selv vært der.. Syntes utvalget var helt greit... Prisene noe stive men ikke veldig avskrekkende..
Postet 13.02.07 kl 13:05
Over til saken
Du er nok litt for seint ute, vi har nylig bestilt en del L- maller fra Aquazoo.
Hva er du ute etter, er det fisk som kommer fra imazo er de ikke så hakkende gale på pris på gullfisken i storgtbakken. Snakk med Linda. Melder du deg inn i akvarieklubben for du rabatt. En kasse (499.-) tar ca 10 poser fisk.
Du er nok litt for seint ute, vi har nylig bestilt en del L- maller fra Aquazoo.
Hva er du ute etter, er det fisk som kommer fra imazo er de ikke så hakkende gale på pris på gullfisken i storgtbakken. Snakk med Linda. Melder du deg inn i akvarieklubben for du rabatt. En kasse (499.-) tar ca 10 poser fisk.
Postet 13.02.07 kl 13:28
Hei
Ja jeg skjønner det slik at dere er en gjeng som venter opp noen kasser i løpet av denne uken...
Har snakket med de på Gullfisken, og det var en del av artene jeg ville ha som de ikke hadde sett på listene på lenge, noen av de andre hadde de inne, men ikke i antall som jeg skal ha.
Jeg er i hovedsak ute etter noen L-maller, og ca 150 stk tetraer av 6 forskjellige sorter.
Handler forresten ofte på Gullfisken og er særdeles fornøyd med fisken derifra!
Ja jeg skjønner det slik at dere er en gjeng som venter opp noen kasser i løpet av denne uken...
Har snakket med de på Gullfisken, og det var en del av artene jeg ville ha som de ikke hadde sett på listene på lenge, noen av de andre hadde de inne, men ikke i antall som jeg skal ha.
Jeg er i hovedsak ute etter noen L-maller, og ca 150 stk tetraer av 6 forskjellige sorter.
Handler forresten ofte på Gullfisken og er særdeles fornøyd med fisken derifra!
Postet 13.02.07 kl 13:49
Postet 13.02.07 kl 14:16
Endret: 13.02.07 kl 14:19
Mallene jeg skal ha er ikke så spennende som de dere skal ha tak i...
L-007 og den vet jeg at de også har på Gullfisken.
L399 fant jeg ikke på siden(mulig jeg har oversett den?), men er egentlig et mye bedre alternativ en L007 pga størrelsen...
Det sammer er L254.
De andre har jeg ikke sett, men det er antagelig spennende maller det også.
Så ja jeg kan skjønne at dere er spente!
Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..
L-007 og den vet jeg at de også har på Gullfisken.
L399 fant jeg ikke på siden(mulig jeg har oversett den?), men er egentlig et mye bedre alternativ en L007 pga størrelsen...
Det sammer er L254.
De andre har jeg ikke sett, men det er antagelig spennende maller det også.
Så ja jeg kan skjønne at dere er spente!
Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..
Postet 13.02.07 kl 15:03
Postet 13.02.07 kl 15:22
Har dere sjekket ut bergen akvarieutleie?mye bra der.
Bergen Akvarieutleie
Bergen Akvarieutleie
Postet 13.02.07 kl 18:38
Endret: 13.02.07 kl 18:41
Postet 13.02.07 kl 18:47
Geir Kristiansen[QUOTE=SAK] Får si ifra om det er noen som har bestilt noen maller for mye da..:-)
*** knegg ** er det virkelig mulig å få for mye maller ??
BTW. L201 står det Geir på
Litt skummelt å se at det ikke står Tromsø Akvarieklubb i profilen din
He he... ja jeg regner med at alle mallene er sterkt ønsket når de kommer så langveis fra.
Har ikke meldt meg inn i Tromsø Akvarieklubb. Antagelig mest fordi jeg ikke vet om jeg har tid til å dra på møter. Men har sett at det er en god del meget dyktige akvarister der...
Postet 13.02.07 kl 20:31
Postet 13.02.07 kl 21:08
Postet 16.02.07 kl 14:39
Endret: 16.02.07 kl 14:43
Hei!
Jeg har ikke fått noen andre med nei,...
Så om du har noe du vil bestille så er det egentlig bare å henge seg på.
Har akkurat sendt en forespørsel til aquazoo for å sjekke at de får tak i fisken jeg vil ha og for å høre hvor mange poser det blir, med tanke på hva det blir plass til i en kasse.
Send meg gjerne en e-post med hva du ønsker å bestille!
Jeg har ikke fått noen andre med nei,...
Så om du har noe du vil bestille så er det egentlig bare å henge seg på.
Har akkurat sendt en forespørsel til aquazoo for å sjekke at de får tak i fisken jeg vil ha og for å høre hvor mange poser det blir, med tanke på hva det blir plass til i en kasse.
Send meg gjerne en e-post med hva du ønsker å bestille!
Postet 16.02.07 kl 14:49
SAKHei! Jeg har ikke fått noen andre med nei,... Så om du har noe du vil bestille så er det egentlig bare å henge seg på. :-) Har akkurat sendt en forespørsel til aquazoo for å sjekke at de får tak i fisken jeg vil ha og for å høre hvor mange poser det blir, med tanke på hva det blir plass til i en kasse. Send meg gjerne en e-post med hva du ønsker å bestille! :-)
Har sendt mail
Postet 16.02.07 kl 15:40
Postet 25.02.07 kl 20:09