Fritidsproblemer??

Da kan dere gjøre som denne kisen!
http://www.youtube.com/watch?v=EpEqZ4E1Xos

Vet ikke om denne er lagt ut før men imonerende arbeid fyren har gjort!

Mikkel
Ikke fritidsproblemer nei..
Men magneter i magen på fisken =(
Skikkelig dust!
hvorfor synes dere det er dyreplageri egentlig?
Magneter i magen? Hvordan i alle dager putter man magneter i en fisk uten at den dør? :O
han har såklart ikke putta magneter i magene deres da
Men hvordan kan de da ha fått magneter i magen? Man får jo ikke en fisk til å spise en magnet heller? :P Eller gjør man det?
det er faktisk mer vanlig enn du tror
Man trenger da vel ikke magneter i magen på fisken for å klare å dressere den! (Bare spør scalarene mine)
Bruker man mye tid og de rette metodene, er det utrolig hva man kan få til.

Ville ikke kalle det dyreplageri heller, så lenge det resulterer i en godbit til fiskene
Nå er vel dette å dra ting mot det ekstreme, men noen tips kan jo hentes her:
Kult! Hihi, fisker kan spille fotball :P
Fiskeelsker!
Men hvordan kan de da ha fått magneter i magen? Man får jo ikke en fisk til å spise en magnet heller? :P Eller gjør man det?

Det er et utall måter jeg kan tenke meg de rette (eller gale) menneskene kunne få dette til på. Det er bare å bruke fantasien.

Du tar gullfisken opp av vannet, åpner gapet på den og dytter en rund, fin magnet ned i halsen på den med en pinsett. Og om nødvendig, flere magneter... Med pinsetten dytter du den så langt ned det går... slipper fisken ut igjen i vannet, og vips! En magnetisk gullfisk. Eller enda verre; hell magnetisk metallspon ned gjennom en trakt ned i halsen og rett ned i magesekken på den.

Du har vel sett på tv hvordan de tvangsfòrer kalkuner og gjess som skal fetes opp? De kjører pinadø et langt rør ned i halsen på dem, helt ned i magesekken, og tømmer en flytende føde ned gjennom en trakt. Når kalkunen nesten sprekker, er det ut med slangen, og du har en overmett og stinn kalkun.... Gjør dette noen ganger om dagen, så får du slakteferdige, feite fjærkre på rekordtid.

Petter Østby
hvorfor synes dere det er dyreplageri egentlig?

Syns ikke du? Kanskje ikke akkurat det at den har en metallklump i magen (med mindre den er vond eller ubehagelig). Jeg har ikke vært inne på linken. Innbiller meg at jeg ikke har lyst til å se det. Antar at man beveger fisken vha magneten... I så fall - syns ikke du det er dyreplageri?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap