Redmoor røtter
Postet 02.03.07 kl 20:56
Postet 02.03.07 kl 20:59
Postet 02.03.07 kl 21:51
Postet 03.03.07 kl 03:51
AquaKarolin i Bodø hadde dem før, men de er fjernet fra nettbutikken nå. Vet ikke hvorfor. Men kanskje hun fremdeles kan skaffe dem på forespørsel?
Jeg har kjøpt de fleste av mine hos henne, men jeg har også kjøpt noen i en dansk nettbutikk som heter Cichlidecentret.
Jeg har kjøpt de fleste av mine hos henne, men jeg har også kjøpt noen i en dansk nettbutikk som heter Cichlidecentret.
Postet 03.03.07 kl 08:58
Postet 03.03.07 kl 11:05
Mona, de har for mange syke..
Jeg husker ikke helt men kan det være at de kanskje skulle legge ned butikken
Jeg skulle kjøpe en vare her om dagen, men så var den plutselig ikke lengere i katalogen.
Så jeg sende en melding til Karolin, og fikk som svar at de hadde så mange syke så de tok ikke inn flere varer.
Det skulle kanskje enne i nedlegging...
Tror det var det, har ikke mailen lengere
Jeg husker ikke helt men kan det være at de kanskje skulle legge ned butikken
Jeg skulle kjøpe en vare her om dagen, men så var den plutselig ikke lengere i katalogen.
Så jeg sende en melding til Karolin, og fikk som svar at de hadde så mange syke så de tok ikke inn flere varer.
Det skulle kanskje enne i nedlegging...
Tror det var det, har ikke mailen lengere
Postet 03.03.07 kl 11:27
Det stemmer at de er tørre og flyter når du får dem, men etter 1-3 uker synker de. Skal du feste dem oppe slik at de stikker ned i akvariet er det heller ikke noe problem. Har sett de som bruker gardinskinner som de legger på langs av akvariet slik at du kan feste røttene på denne. Bare husk på at de fleste av disse røttene er litt omfangsrik og har som oftest en noe kraftig rotklump som kan skygge for lyset.TwistedMind84Ojj har de slik oppdift ja, hadde tenkt og å feste de slik at det så ut som den kom ned i karet:)
De fleste redmoor røttene jeg har brukt får et soppbelegg etter noe tid, men siden jeg har dem sammen med trespisende maller, spiser de dette opp og røttene får en meget fin platina etter hvert.
Postet 03.03.07 kl 11:50
Postet 03.03.07 kl 12:11