Trenger en god porson tålmodighet takk.

Inaktiv bruker
Nå er akvariet mitt på 19 liter 14 dager gammelt. Og jeg sprikker snart.
Har så lyst til å løpe til butikken å kjøpe guppiene jeg skal ha.

Hvis det er neon som har litt tålmodighet tilovers eller til låns, bees dette sendes ASAP.

Så vil jeg samtidig takke alle som er så flinke å svare på alle mine innlegg her på AF.

Ha en god dag.
Den lille havfruen
Nå er akvariet mitt på 19 liter 14 dager gammelt. Og jeg sprikker snart. Har så lyst til å løpe til butikken å kjøpe guppiene jeg skal ha. Hvis det er neon som har litt tålmodighet tilovers eller til låns, bees dette sendes ASAP. Så vil jeg samtidig takke alle som er så flinke å svare på alle mine innlegg her på AF. Ha en god dag.

He, he. synes du er flink jeg. Kanskje tanken på at det i dag er den dagen nitritten virkelig vil eksplodere i karet ditt kan hjelpe deg litt på vei med tanke på å holde ut en stund til?
Inaktiv bruker
Ups, det hadde jg helt glemt. Har tre eplesnegler nedi der. I går var nititten knall gul på tetra sin test, byttet 4 liter vann. Skal måle i dag og.

Tusen takk Gry, nå ble det litt lettere å holde ut.
Inaktiv bruker
Nå stiger nitritten som bare det.
Er så glad jeg fikk en liten pep talk av Gry og klarte å vente med å kjøpe fisk.
Så bra at den lille påminnelsen hjalp :0) Da er det bare å vente, og om ca 10-14 dager vil det nok være helt perfekt for fisk og morro.
Inaktiv bruker
Nitritten snudde i døra...
og tålmodigheten fløyg ut vinduet.

Etter å ha målt nitritt sist helg og hatt to vannbytter måles det mindre enn 0,3mg/l nitritt i dag.

Har skrevet litt mere inne på vannverdier.

Men trenger påfyll av tålmodighet.
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap