Malleblad.
Jeg mottok i dag siste utgave av Malbiten.
Dette er medlemsbladet til Guardians of Catfish.
Selv om foreningen har et engelsk navn er det ingenting å frykte.
Alt står på svensk eller norsk
Dette er et meget bra blad, med gode bilder, for alle mallefrelste.
I dette nummeret er det en utrolig bra artikkel av Erlend D Bertelsen om Panaque maccus.
Tidligere har Knut Kjesbu hatt en like bra artikkel om H. zebra.
Jeg anbefaler alle malleglade å melde seg inn i GoC snarest
Dette er medlemsbladet til Guardians of Catfish.
Selv om foreningen har et engelsk navn er det ingenting å frykte.
Alt står på svensk eller norsk
Dette er et meget bra blad, med gode bilder, for alle mallefrelste.
I dette nummeret er det en utrolig bra artikkel av Erlend D Bertelsen om Panaque maccus.
Tidligere har Knut Kjesbu hatt en like bra artikkel om H. zebra.
Jeg anbefaler alle malleglade å melde seg inn i GoC snarest
Postet 28.03.07 kl 15:13
DonaldI dette nummeret er det en utrolig bra artikkel av Erlend D Bertelsen om Panaque maccus. Tidligere har Knut Kjesbu hatt en like bra artikkel om H. zebra. Jeg anbefaler alle malleglade å melde seg inn i GoC snarest:-)
For de som ønsker å lese artikkelen til Erlend kan jeg glede dere alle med at denne snart befinner seg i artikkelsamlingen her på AF.
Legger ut en liten tråde på den så snart den er publisert.
Postet 28.03.07 kl 15:17
Postet 28.03.07 kl 21:09
GOC
Hei, og takk for skryt!
Guardian of catfish er en kjempe bra forenning, som virkelig er verdt å melde seg inn i. Her får man mye valutta for pengene.
Jeg skal ned til årsmøte deres i Motala, 5 mai, og høre på et malle foredrag av Hans-Georg Evers. Dette er en malle ekspert i verdensklasse. Det er plass i bilen om noen ønsker det.
Internettsiden deres er [URL=null]www.goc.se[/URL]
E
Guardian of catfish er en kjempe bra forenning, som virkelig er verdt å melde seg inn i. Her får man mye valutta for pengene.
Jeg skal ned til årsmøte deres i Motala, 5 mai, og høre på et malle foredrag av Hans-Georg Evers. Dette er en malle ekspert i verdensklasse. Det er plass i bilen om noen ønsker det.
Internettsiden deres er [URL=null]www.goc.se[/URL]
E
Postet 28.03.07 kl 21:17
Postet 28.03.07 kl 21:46
Postet 28.03.07 kl 23:25
Postet 29.03.07 kl 00:02