Black ghost på østlandet?

Noen som veit om hvor det selges black ghost på østlandet. er dette en fisk som må bestilles, eller pleier det å være lagervare?
hvor mye må man ca betale for en eller to black ghost som fortsatt er "barn"?
og ellers noen tips til andre fisker ala walking catfish?

mvh tommy
Å få tak i black ghost her på østlandet er ikke noe problem. Jeg ser dem rundt omkring stadig vekk. For ikke lenge siden hadde de bl.a. her i Askim. Jeg tror de har solgt den siste nå (er ikke sikker), men det var ganske store spøkelser. Sjekk dyrebutikkene i Oslo. En av dem har helt sikkert. Det ville forbause meg veldig om du ikke dumper borti noen der.
Mener dyrebutikken i Lillehammer har noen. Prøv der.
På strømmen zoo senter på strømmen storsenter har de noen black ghost inne..
Jeg så black ghost på Sandvika Storsenter for noen dager siden, men de kommer og går der. Hvis de ikke har den der du stikker innom, er det sikkert ikke noe problem for butikken å få tak i en.
Jeg så noen på Oslo City idag
Pris husker jeg ikke, men regner med at det er samme som på Sandvika Storsenter.
De har små Black Ghost til en hyggelig pris inne nå på CC-senteret i Drammen.
Tommy Wilhelmsen
Noen som veit om hvor det selges black ghost på østlandet. er dette en fisk som må bestilles, eller pleier det å være lagervare? hvor mye må man ca betale for en eller to black ghost som fortsatt er "barn"? og ellers noen tips til andre fisker ala walking catfish? mvh tommy

Hvis du vil kan du kjøpe en av meg. den er på ca 15 cm , for kr 150.?
Jeg har 2 stk og har tenkt og bli kvitt en av dem.
Alna.
Masse, og i alle størrelser.
hvor i bærum da da? jeg er interisert i den black ghosten.
Hvor på Østlandet
Hvor på Østlandet bor du, da det er lettere å frakte fisk over korte streker en flere timer i strekk
jeg bor på jevnaker, like ved hønefoss.
Tommy Wilhelmsen
hvor i bærum da da? jeg er interisert i den black ghosten.

BEKKESTUA
send med en mail via profilen, så kan vi ta det derfra
akvariemagasinet har flust av de.
Plussmedlem
Tråden er fra mars i fjor. Tommy har sikkert fått tak i noen nå
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap