Bøker

Har forresten lagt inn en ordre på noen bøker hos amazon.com
Gleder meg som en unge til å få dem. Spesielt Amanos bok ser jeg fram til å blad i. Den koster jo over 500 kroner i Norge, så jeg synes det er brukbart å få fire bøker til prisen av én. Anmeldelser av bøkene følger! Er det noen som har tips til bøker dere synes er bra eller dårlige er det bare å dele erfaringene deres med oss andre. Personlig synes jeg det finnes veldig lite akvariumliteratur på norsk som er noe bra. Oppslagsbøker for å få litt info om fisk, det er det eneste. Men da er databasen her mye, mye bedre enn noen av bøkene som er å få tak i. Men kunnskapstørst som jeg er kan jeg aldri få nok av info.

1 "Nature Aquarium World: Book 1 (Natural Aquarium World)"
Takashi Amano; Hardcover; $23.73

1 "Guppies, Mollies and Platties (Complete Pet Owner's Manuals)"
H. Hieronimus; Paperback; $7.99

1 "The Simple Guide To Planted Aquariums (Simple Guide to...)"
Terry Ann Barber; Paperback; $13.46

1 "Aquarium Care of Fancy Guppies (Animal Planet)"
Stan Shubel; Hardcover; $9.95
Har allerede anmeldt den meget bra planteboken Encyclopedia of Aquarium plants i den korrekte kategorien her på forumet. Anbefaler kjøp av den, jeg har ikke sett så mange bøker som er så bra skrevet og lagt opp, enten de handler om fisk eller planter.
Da skal jeg merke meg den
Forresten. Hva er egentlig korrekt kategori for bøker på forumet?
Den er grei. Bare for å presisere, jeg mente ikke at denne tråden din var feilplassert, bare at bokomtalelsen ligger i butikk og produktomtaledelen av forumet
absolutatle
Forresten. Hva er egentlig korrekt kategori for bøker på forumet?

Bøker, som alle andre produkter, bør strengt tatt legges i undertråd "produkter" i butikker og produkter-fora. Men det er ikke noen krise å legge det under diverse
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap