Frank?

Hva skal du ha i reolen din? Skal du drette noe?
Planene er ikke helt klare ennå. Oppdrett blir det neppe, ikke i stor skala i alle fall.

Slik det ser ut pr dato, vil nederste kar bli til slamkrypere. Masse stein\ røtter, og ikke fullt så masse vann.
Midterste kar blir det fin sandbunn (trolig rådasand, 0,33) masse røtter med javamose\ bregner i bakkant, og 5-6 gabonreker, og sikkert en del sneiler. Er usikker på om det blir fisk i dette karet i det hele tatt.
Øverst blir det en sydamerikansk biotop, med tetra og ciklider av ett eller annet slag. Trolig blir rett å slett innholdet i 93-litern (eller var den 96???) flytta dit, samt at det blir noen flere av hver
Planene er ikke klare, har ennå en del hardware (skikkelig lys, utvendige filtre m.m) som skal på plass før ting kan sko seg til.
Dette er ett langtidsprosjekt, stresser ikke i det hele tatt med å vann i karene
Ah.
Blir man mer tålmodig av å ha hatt akvarium en stund? :P

Skal også ha slamkrypere, men det ligger nok litt lengre frem i tid (nærmere bestemt den dagen jeg får meg eget hus).
Jaha, Gry? :)
Det står ikke noe i innlegget ditt?
Kesol
Det står ikke noe i innlegget ditt?
Nei, det stemmer. Grunnen til det er at jeg er alt for "snakkesalig" i dag, og spørsmålet var til Frank (selv om jeg er født i tvillingene og har minst to personligheter så har jeg aldri, så vidt jeg vet vært Frank), dessuten så kan jeg heller ikke uttale meg om man blir mer tålmodig av å ha hatt akvarium en stund, siden jeg bare har hatt kar i et lite år nå (dersom man ser vekk i fra runden jeg hadde på 80-90 tallet). :0) Derfor slettet jeg alt det kjempe fornuftige jeg hadde skrevet i utgangspunktet.

Gry, jeg slettet det tomme "ivrige" innlegget ditt
Kesol
Blir man mer tålmodig av å ha hatt akvarium en stund? :P
Helt klart Man lærer at stress er tull, og tar ting rolig. Har vel hatt racken stående ett par måneder med kun ett kar i drift, og stresser ikke med resten heller

I tillegg skal kronasjen strekke til. Har svidd av ca 10.000.- bare i år på akvariene, og må ta det hele litt rolig. Ser ikke bort i fra at det går en plass mellom 25.000 og 30.000 til i år, så her gjelder det å prioritere rett
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap