Kan jeg skrive ut en artikel?

Jeg lurer på om det er lov til å printe ut en eller flere av artiklene som ligger her på AF? Grunner er rett og slett fordi jeg synes det er lettere å lese det når man har det på papir, i stedet for på pc'en. De skal ikke deles ut eller no, bare bli lest av meg Bør jeg spørre den personen som har skrevet artikkelen om jeg får lov først? Tenkte det var lurt å spørre på forumet siden det ikke er lov å kopiere bildene her før man har spurt eieren, at det samme kanskje gjelder for artiklene også...
Så lenge bare du skal lese det så trenger man ikke spør noen på noen nettsider om man kan printe noe. Det er gitt at det er lov, det er samme innholdet som på siden, bare med et annet stilsett for printing. Det går under "fair use" uansett.

Du må bare spør om lov når du skal bruke noe fra andre til noe du selv publiserer eller bruker på et slags vis mot allmennheten.

Det er likedan ingen som bryr seg om du kopiererer alle her inn på din maskin. Det er hvis du bruker det på din side og later som det er ditt at det er et problem
Tilfeldig bekjentskap
© Torstein Flønes
Reklame for plussmedlemskap