På ferie i to uker, hva med fiskene?

Jeg skal på ferie i to uker snart. Hva skal jeg gjøre fiskene ? Jeg får ikke bytta vann, mata de. Jeg har ingen mulighet til å la andre gjøre dette heller.

Hva skal jeg gjøre? har 11 kar. Jeg tenkte på fôrautomat, noen som vet om noen billige?

Mvh
Malawi er best
Jeg skal på ferie i to uker snart. Hva skal jeg gjøre fiskene ? Jeg får ikke bytta vann, mata de. Jeg har ingen mulighet til å la andre gjøre dette heller. Hva skal jeg gjøre? har 11 kar. Jeg tenkte på fôrautomat, noen som vet om noen billige? Mvh

Det billigsgte er å ikke fore de 11 dagene. Fisk med god kondisjon tåler faste i 11 dager. uansett så er snille naboer feriefiskens versete fiende, overforing dreper flere fisker enn slanking gjør. Omtrent som hos mennesker
Ville kjøpt en timer som styrer lyset, hvis du ikke har det fra før.
Fiskene klarer seg fint denne tiden uten mat, så lenge karene ikke er veldig små.
Arne Kristian
overforing dreper flere fisker enn slanking gjør. Omtrent som hos mennesker ;-)

*knegg*
Arne Kristian
[QUOTE=Malawi er best]Jeg skal på ferie i to uker snart. Hva skal jeg gjøre fiskene ? Jeg får ikke bytta vann, mata de. Jeg har ingen mulighet til å la andre gjøre dette heller. Hva skal jeg gjøre? har 11 kar. Jeg tenkte på fôrautomat, noen som vet om noen billige? Mvh

Det billigsgte er å ikke fore de 11 dagene. Fisk med god kondisjon tåler faste i 11 dager. uansett så er snille naboer feriefiskens versete fiende, overforing dreper flere fisker enn slanking gjør. Omtrent som hos mennesker Jeg har 11 kar, og jeg skal være borte i 15 dager *ler* kan jo ikke kjøpe fôrautomat til alle de. Vet ikke om yngel/ungfisk greier seg så lenge jeg ?
Aggi
Ville kjøpt en timer som styrer lyset, hvis du ikke har det fra før. Fiskene klarer seg fint denne tiden uten mat, så lenge karene ikke er veldig små. :)
Timer har jeg til alle kar gitt
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap