hei hei jeg skal kjøpe meg ett 90liter akvarium men denne gangen tinget jeg på den

DØKK synest så synd på fiskene mine ikkesant det men nå blir det ett mye større akvarium på90liter for bare 200KRONER BBIILLIIGG. jeg art så glad da jeg fikk vite det på gjøvik)) mallene mine får nytt besøk da pga skal kjøpe meg flere maller
Hehe - dette blir jo fint for både deg og fiskene !!! :o)
ja. det er 40centimeter dypt og litt lengre enn 70cm og bredde er 40 trur jeg
her er det noen bilder han sendte meg (dette akvariett skal jeg kanskje hente i morgen )det er MITT Her er målene på akvariett
feile bilder dette er traktoren til pappa her er bildene her er målene 70x35x40 (LxHxB) så akvariet er vist på 98liter
Hehe - ellers var jo traktor'n fin oxo da. Litt vond å holde fisk i kanskje. Flott akvarium. Blir lettere for deg å få tilnærmet biologisk balanse i den størrelsen. :o)
men går det greit og ha 1 ildbuk der??
Jo Kristian
og en yngel oscar?

Til det er det bare en ting å si: Nei!
Et klart og tydelig nei. Oscar hører ikke hjemme i en 90 liter.
Jo Kristian
men går det greit og ha 1 ildbuk der??

Ville sagt nei her også.
Ciklider er mest spennende når man kan ha de i par eller gruppe. Og der er Ildbuk altfor stor.

Sats heller på en apistogramma- art.

Men alt er jo til slutt avhengig av hva annet du vil ha, og hvordan de forskjellige fiskene vil funke sammen både med tanke på verdier, temperatur og temprament.
mona o
[QUOTE=Jo Kristian]og en yngel oscar?

Til det er det bare en ting å si: Nei!
Et klart og tydelig nei. Oscar hører ikke hjemme i en 90 liter. 98LITER TAKK
har nå 1kobber tetra 1paradisfisk 1gibbiceps 1 ancistrus sp 4skjørtetetra pluss 1yngel ildbuk og MMMYYYEEEE mer(ikke fisker)
1 kobbertetra... jeg ville nok kjøpt hvertfal 5 til?:P
Jo Kristian
98LITER TAKK

Det har ingen betydning at du har 8 liter ekstra.
Oscar trenger akvarier på flere hundre liter...
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap