En god grunn til å besøke Risør akvarium.

Risør akvarium er ikke stort, men du verden hvor mye rart de får inn, og får til der :0)
oj, den må jeg dra for å se på en gang!=D

å vettu hva!? jeg har faktisk vært med å fiska noen fisk til risør akvarium...=D men ikke sånne spesielle fisk da, bare sånne vanlige fisk=P
Så gøy da! Synes det er koselig med en tur ned dit en gang inni mellom. Saltvannskaret der er kjempe fint.
ja... men er en god stund siden sist jeg har vært der, noen år lissom, for ingen vil være med meg... men når jeg sa det om blekkspruten til mama, så lurte ho plutselig om det var åpent i MORRA... haha... så nå får jeg nok meg en tur snart...=D er det åpent nå foresten, eller er det bare på sommeren? har på en måte fått det inn i hodet mitt:P haha...
Her er åpningstidene. Som du ser er det åpent noen timer i morgen. Jeg får komme meg i seng nå, for jeg har tidligvakt på sykehjemmet i morgen. Sees på klubb i morgen kveld!
okay, kansje vi stikker innom der først da, skal spørr mamma=P natta da.. du får stå opp i morra å hjelpe "hjelpeløse" folk du da! lykke til..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap