Dagens gladmelding :)

Trodde Gobyhannen min var død etter at den passet egg/yngel,da den har vært borte i 5 uker.Men i dag skjedde noe fantastisk.Jeg skulle gjøre skikkelig rent i karet i dag og flytte yngel og eplesnegler over i et annet kar. Tok ut pumpen og filtermassen,gikk ut på vaskerommet og begynte å skylle filteret. Plutselig seg jeg noe brunt som beveget seg i sluken på vasken. Æsj tenkte jeg,var er dette for noe . Men så kom tanken,KAN det være Gobyhannen?
Tok ut filteret i sluken og løp opp i stuen for å se .Jo,der lå den og sprellet,så jeg skyndtet meg å ta den oppi karet der hunnen går. Puhh, ble helt skjelven der jeg sto. 5 uker er det gått siden jeg så den,helt utrolig at den har overlevd så lenge. Ser ut til at det går fint med den,litt pusk og forvirret,men den har da fått litt mat i seg ihvertfall

Legger ved et lite bilde tatt like etterpå.

Slike overraskelser er herlige
...og han ser overaskende bra ut.... Har sikkert funnet diverse knask inni det filteret, ja...
Ja ikke sant. Er bare såååå glad for at han dukket opp igjen,synes det er helt utrolig at den overlevde.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap