Spark meg i gang!
Tenk,550-literen står i garasjen og skriker etter å få komme inn...men jeg er så giddalaus for tia:/
Jeg må alliere meg med mange for å få karet opp i annen etasje hvor vi har stua,huff,skal bli litt av en jobb,for det er svinetungt!
Drar på ferie om 1 uke,tenk så kjekt å ha fått fylt karet før vi drar og latt det gjøre seg ferdig med nitritt.
Så,spark meg igang,jeg vil ha karet i drift,men jeg er litt giddalaus
Jeg må alliere meg med mange for å få karet opp i annen etasje hvor vi har stua,huff,skal bli litt av en jobb,for det er svinetungt!
Drar på ferie om 1 uke,tenk så kjekt å ha fått fylt karet før vi drar og latt det gjøre seg ferdig med nitritt.
Så,spark meg igang,jeg vil ha karet i drift,men jeg er litt giddalaus
Postet 15.06.07 kl 18:04
Inaktiv bruker
Du skulle jo spurt sist helg, når jeg var på Åse, så skulle jeg tatt turen og sparket deg!
Postet 15.06.07 kl 18:18
Postet 15.06.07 kl 18:24
Postet 15.06.07 kl 18:28
Postet 15.06.07 kl 18:34
Postet 15.06.07 kl 19:03
Sånn...da var jeg i gang...pc-bordet er rydda og klart for flytting,slik at storkaret kan få komme opp i stua
Da er det bare å finne en sterk mann som kan hjelpe meg og mannen med å få det opp svingtrappa....*grue*
Og så er jeg så i tvil på om jeg skal flytte malawien over hit eller om jeg skal ha selskapsfisk her...hva ville dere gjort?
Da er det bare å finne en sterk mann som kan hjelpe meg og mannen med å få det opp svingtrappa....*grue*
Og så er jeg så i tvil på om jeg skal flytte malawien over hit eller om jeg skal ha selskapsfisk her...hva ville dere gjort?
Postet 20.07.07 kl 20:09
Flytta over malawienLiss NilsenSånn...da var jeg i gang...pc-bordet er rydda og klart for flytting,slik at storkaret kan få komme opp i stua:) Da er det bare å finne en sterk mann som kan hjelpe meg og mannen med å få det opp svingtrappa....*grue* Og så er jeg så i tvil på om jeg skal flytte malawien over hit eller om jeg skal ha selskapsfisk her...hva ville dere gjort?
Postet 20.07.07 kl 23:04
malawi, uten tvil. Synd å si det men selskapsfisk blir kjedelig i lengden... (min mening seff... )
Selv kjører jeg ciklider fra sentral amerika er er blitt riktig så glad i disse fiskene. ( sajica og regnbueciklide, ikke appistogramma, men herotilapia multispinosa.)
Fordelen med disse, her jeg bor, er at vannverdiene vi har i springen er ideelt for denne type fisk.
Selv kjører jeg ciklider fra sentral amerika er er blitt riktig så glad i disse fiskene. ( sajica og regnbueciklide, ikke appistogramma, men herotilapia multispinosa.)
Fordelen med disse, her jeg bor, er at vannverdiene vi har i springen er ideelt for denne type fisk.
Postet 20.07.07 kl 23:16
Postet 20.07.07 kl 23:21
Postet 20.07.07 kl 23:42
Postet 20.07.07 kl 23:48
Postet 21.07.07 kl 00:16
Postet 21.07.07 kl 02:46
Sånn var jeg også... men etter fjerde karet, så tenkte jeg at her må jeg bare finne på noe veldig lurt... Da er det altså snakk om femte karet, som foreløpig står i boden.... De lure ideene lar virkelig vente på seg ;P
Men fikk en idé om å starte et økologisk wallstad-kar, eller hva det nå heter... Men så må jeg jo lære meg litt wallstad-triks, først, da
Men fikk en idé om å starte et økologisk wallstad-kar, eller hva det nå heter... Men så må jeg jo lære meg litt wallstad-triks, først, da
Postet 21.07.07 kl 02:54
Ville også brukt dette til Malawi. Det er få fisk som kommer så godt til sin rett som Malawi i ett kar med disse målene (syntes jeg).
Du vår blunke litt ekstra når du ser noen sterke mannfolk, så blir det vel råd med å få opp stasen (altså karet). Høres sikkert ut som ei teit undskyldning, men det er jo kjipt at der er så langt fra meg til deg
Blir jo litt tullete å kjøre 20mil for en kopp kaffe, fiskeprat og rygghall :p
Støtter forøvrig opp under dette med at en lærer seg å ikke stresse etterhvert som karene blir mange. Tok ett halvår før jeg fylte vann i det siste karet i racken
Du vår blunke litt ekstra når du ser noen sterke mannfolk, så blir det vel råd med å få opp stasen (altså karet). Høres sikkert ut som ei teit undskyldning, men det er jo kjipt at der er så langt fra meg til deg
Blir jo litt tullete å kjøre 20mil for en kopp kaffe, fiskeprat og rygghall :p
Støtter forøvrig opp under dette med at en lærer seg å ikke stresse etterhvert som karene blir mange. Tok ett halvår før jeg fylte vann i det siste karet i racken
Postet 21.07.07 kl 11:58
Postet 21.07.07 kl 15:30
Postet 21.07.07 kl 15:46
Pettern!!
Nå er akvariet kommet opp i stua)
Ædda bædda
Ædda bædda
Postet 22.07.07 kl 01:03
Postet 22.07.07 kl 07:51