Er du medlem i LOAK akvarieklubb?

Sende en mail med ønske om klubbmedlemskap til klubbstyret i LOAK, dette for 2 mnd siden. Har fortsatt ikke fått noe svar, så jeg lurer på om klubbstyrets mailaddresse som ligger på deres hjemmesider ikke er aktiv?

Så at de hadde et møte den 3. i denne mnd, men jeg hadde ikke mulighet til å dra dit desverre.
Noen her som er medlem der, som kan anbefale klubben?
Er eneste mulighet for rekrutering personlig fremmøte, eller har jeg oversett en innmeldings-mulighet en plass?

Takker for behjelpelige svar

Alle kompisa mine, inkludert samboer bare himler med øynene og rister på hodet når jeg prater om vannverdier og biotoper. Litt kjedelig å være "aleine" med hobbyen, når jeg vet at det ligger en klubb med likesinnede 3 gater nedenfor her
hvorfor går du ikke bare innom og sier hei? kan garantere deg at en mail sendt for to måneder siden er glemt og historie innen nå

noen ganger lurer jeg på hvordan livet var før mobiltelefoner og epost. tenk at folk faktisk gikk bort til hverandre og tok kontakt a gitt!
Fordi de kun er på det lokale "folkets hus" en gang i mnd, og jeg rakk ikke denne mnd's møte som sagt. Kunne nå vært medlem i 2 mnd alt, så hadde jeg sluppet å bestille akvariebladene, som medlemene for gratis bla.annet., via nettet (ikke at akurat det var så viktig).
Nettsiden deres er fortsatt ikke oppdatert om når neste møte er, så det må jo gå ann å bli medlem via internett, med tanke på at vi lever i år 2007!?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap