Morsom episode - latteranfall

Hadde besøk av en venninne i helgen som var. Hun setter seg ned og ser seg rundt. Jøss, sier hun. Hvor er alle blomstene dine? Det står nemlig 4 små kar på vinduskarmene i stedet + 1 liten grønn plante. Så titter hun bort i kjøkkenkroken min, og sier: Har vannet forsvunnet hos deg? Og plutselig ser jeg med hennes øyne hvordan det ser ut hos meg, og jeg får et så kraftig latteranfall at jeg trodde jeg skulle dø. På gulvet står det nemlig i rekke og rak 10-12 røde 10 liters bøtter med vann.

Jeg lo og jeg lo. Det så jo virkelig ut som jeg hadde lagret vann pga at vannet var borte. Men jeg fikk jo forklart henne innimellom latteranfallene at jeg skulle bytte vann i karene mine samme kveld, men at vannet måtte lufte seg først.

Vi akvarister er noen gale "fisker".

Hehehe... Jeg tror jeg hadde svart: -Jeg har store planer om å vaske ned huset, vil du være med? ;P
Aggi
Hehehe... Jeg tror jeg hadde svart: -J[I]eg har store planer om å vaske ned huset, vil du være med? ;P[/I]

Med kaldt luftet vann? Hadde vel ikke blitt rent, tenker jeg. Men man tenker ikke over hvordan ting og tang ser ut i andres øyne.
Klart man må lufte vaskevannet før man vasker... Da blir det så..eh..frisk luft i stua.. ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap