Fjerne Juwel bakgrunn

Er det noen som har prøvd å fjerne slike flate juwel bakgrunner, som silikoneres fast rett på bak glasset. Har fått en stygg ripe på front glasset, og tenker å snu hele karet, lurer da på om dere tror det kan være vanskerlig,og få gjoret det helt rent og pent igjen, bak disse, tenker da på, alger, kalk ,osv.
Ett barberblad vil vel enkelt kunne fjerne det som sitter igjen vil jeg tro. Maling ol. fjernes jo lett fra vindusruter med et slikt blad.
Ok, da blir det vel og prøve det.

Magnet skraper er noe fordømte møkk !!!!!!
Jepp, magnetskrapene burde forbys! Grøsser når jeg ser disse sitte på glasset. Personlig så bruker jeg et tynt barberblad hvis jeg får behov for å fjerne litt alger.
Det bør ikke være noe problem, ut over at en med stor sjangs ødelegger bakgrunnen

Har du fått gjort noe med dette, og hvordan gikk det i så tilfelle?
akvafil
Jepp, magnetskrapene burde forbys! Grøsser når jeg ser disse sitte på glasset. Personlig så bruker jeg et tynt barberblad hvis jeg får behov for å fjerne litt alger.

skaraper magnetskraperne opp glasset er det derfor dere sier at de burde forbys??? har en gammel men har ikke brukt den.
Det kan feste seg grus\ sandkorn på slike magneter, og da er 100 og ett stygt ord ute å går
Er du heldig, riper du glasset. Er du særdeles uheldig, er ripa så stygg at den svekker glasset, med stor fare for ufrivilig fotbad...
JOA
Har du fått gjort noe med dette, og hvordan gikk det i så tilfelle?

Har ikke gjort noe med det ennå, har akkurat kjøpt ett Aquastabil 128l, som jeg må få satt igang først, så fiskene får ett sted og bo imens. .Tenker da i samme slengen å fjerne den innvendige juwel pumpa og kjøpe en utvendig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap