Porsareol dyrt? :(

Jeg har en liten ledig krok i stua mi jeg tenkte jeg kunne fylle med 3 60litere i høyden. Det ville blitt stilig med porsareol , men på webzoo så kommer den opp i over 2200 kroner Har sett her at det kan bestilles fra utlandet også men da vil vel frakten utligne prisforsjellen på en så liten reol.. Så har jeg lagt sammen deler helt feil her eller koster det virkelig såpass? Noen som selger billigere? Kansje det beste er å snekre sammen noe selv i tre isteden :P
Tror nok eg ville kjøpt i Norge, hvertfall siden det er snakk om en liten reol...
Jeg har sjekket priser hos Webzoo, Aquarius zoo og Aquamanias, i forbindelse med at jeg skulle ha meg reol (kun reol og ikke akvarier i tillegg). Webzoo var dyrest, Aquamanias var billigst. Det står foreløpig ikke priser på nettsidene til Aquamanias, men ta kontakt med dem for et tilbud. De holder til på Kløfta, så det er fullt mulig å hente selv. Aquarius zoo har fri frakt på bestillinger på over 2500,- (så der kommer du under, og må altså regne frakt i tillegg), og jeg tror Webzoo fri frakt på bestillinger over 2000,-. Såvidt jeg vet, har ikke Aquamanias noe sånt, så der lønner det seg å hente selv.
Ja, prosa er dyrt. Men det er også evigvarende, og har du denne i 30 år, blir det ikke mange ørene pr døgn - om det i det hele tatt er snakk om hele ører

Ett firma som ikke er nevt her, er multiteknikk. Disse kan levere det meste, om ikke alt, som er å begjære for porsabyggeren.
Send dem en mail for å høre hva de skal ha for en slik reol
Aner ikke prisnivået deres i forhold til andre aktører på markedet
Frank Angell
Ja, prosa er dyrt. Men det er også evigvarende

Er det prosa, du snakker om, Frank, så varierer vel prisen noe... Kiosklittratur er da billig nok, men den evigvarige prosaen må man sikkert betale mer for... ;P
Jada, ta meg bare for hver skrifefeil jeg klarer å publisere, du
Jeg tror nok Aggi fikk gjennomgå for microorgasmene hun avlet fram til yngelen sin, her tidligere også, Frank... ;-D
Sant nok Feilen i innlegg 2 av meg her er helt bevist bare for å ha sagt det. Regnet med at noen kom til å hive seg over denne skrifefeilen også, måtte bare teste :P
Sorry, Frank! Jeg pirker bare på morsomme skriveleifer. Altså ikke av ondskap, men av humor
Jeg leifer fryktelig mye selv
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap