hei, vet noen hva jeg kan finne av ferskvanns fisk i phuket i thailand?
Postet 13.10.07 kl 14:52
Endret: 16.10.07 kl 13:20
Postet 13.10.07 kl 15:04
Postet 13.10.07 kl 15:36
Endret: 13.10.07 kl 15:40
Postet 15.10.07 kl 20:04
Hvis du får reist litt til andre områder, så er det flere fisk å finne.
Postet 15.10.07 kl 20:18
Postet 15.10.07 kl 20:18
Postet 15.10.07 kl 21:44
Postet 15.10.07 kl 22:01
Postet 15.10.07 kl 23:54
=)
Bare lurte på noe tips jeg.
skal til london til nyttår.så vil jeg se litt om dei har bedre fiske der.
om jeg itellfelle finner meg en eller flere.er det mulig å frakte hjem? evt hvordan?
skal til london til nyttår.så vil jeg se litt om dei har bedre fiske der.
om jeg itellfelle finner meg en eller flere.er det mulig å frakte hjem? evt hvordan?
Postet 16.10.07 kl 00:25
Postet 16.10.07 kl 00:31
=)
ok.stor sannsynlihet de overlever?? er jo en lang tur.
tanken på at du gjerne kjøper dagen før du reiser?
er det foresten forbudt å ta me?aldri godt å vite dissa dager nesten alt e fyfy på fly:P
tanken på at du gjerne kjøper dagen før du reiser?
er det foresten forbudt å ta me?aldri godt å vite dissa dager nesten alt e fyfy på fly:P
Postet 16.10.07 kl 01:54
æ tok med 6 stk Betta splendens fra vietnam, som æ var med ut i en landsby og hentet fra en oppdretter der. Utrolig fine fisker, med korte finner.
Pakket dem i 6 små poser med 1/3 vann i,puttet alle posene i en hardplast boks som æ hadde i bagasjen som æ sjekket inn.
Var litt spent på om æ ble tatt, da vi måtte mellomlande i Bangkok og tyskland før vi kom til gardermoen. Men alt gikk greit.
Dette var i slutten av januar, pakket ikke opp fiskene før æ var vel hjemme i leilgheta, da var di fleste "halvdø2,men etter et par minutter med temperering i akvariet, så livnet alle utenom 1 til.
Egentlig skal dette meldes fra om og man må ha vetrinær attester og slikt,husker ikke helt.
Men det gikk bra med mæ..og mine fisker...
Æ hadde dem og med mæ på diverse busser og hotellrom i tiden før hjemmreise, så det var litt av et syns..-))) vietnameserne bare ristet på hodet og lo godt av mæ. ( æ var på besøk hos lokal befolkningen)
Pakket dem i 6 små poser med 1/3 vann i,puttet alle posene i en hardplast boks som æ hadde i bagasjen som æ sjekket inn.
Var litt spent på om æ ble tatt, da vi måtte mellomlande i Bangkok og tyskland før vi kom til gardermoen. Men alt gikk greit.
Dette var i slutten av januar, pakket ikke opp fiskene før æ var vel hjemme i leilgheta, da var di fleste "halvdø2,men etter et par minutter med temperering i akvariet, så livnet alle utenom 1 til.
Egentlig skal dette meldes fra om og man må ha vetrinær attester og slikt,husker ikke helt.
Men det gikk bra med mæ..og mine fisker...
Æ hadde dem og med mæ på diverse busser og hotellrom i tiden før hjemmreise, så det var litt av et syns..-))) vietnameserne bare ristet på hodet og lo godt av mæ. ( æ var på besøk hos lokal befolkningen)
Postet 16.10.07 kl 06:55
Postet 16.10.07 kl 09:13
=)
hehe.no har jo e litt smarte idea om e skulle finne me nåkke.
er jo ikke sikkert men om det sjer er det greit å vær forberett=)
er jo ikke sikkert men om det sjer er det greit å vær forberett=)
Postet 16.10.07 kl 11:52
Postet 16.10.07 kl 11:55