Skikk og bruk i salgsannonser
Er det flere som har opplevd til dels spydige/uhøffelige kommentarer og epost pga man ikke har øyeblikkelig besvart kommentarer på sine salgsannonser?
Synes dette er veldig unødvendig og enerverende, for ikke snakke om umodent.
Jeg har som sikkert flere andre her på forumet et liv utenom akvaforum.
- Thomas
Synes dette er veldig unødvendig og enerverende, for ikke snakke om umodent.
Jeg har som sikkert flere andre her på forumet et liv utenom akvaforum.
- Thomas
Postet 28.10.07 kl 19:00
Postet 28.10.07 kl 19:07
Postet 28.10.07 kl 19:13
Er stadig innom rubrikkannonsene for å kikke. Har lagt merke til og opplevd på egne annonser at det faller en del umodne kommentarer. Både under annonsene og som mail. Dette er en uting og jeg vil oppfordre alle til ikke å kommentere eller skrive noe uten at de faktisk har interesse for produktet som skal kjøpes eller selges. Blir litt dumt å måtte "forklare" seg om både det ene og det andre i en annonse man har lagt inn. Kan selvfølgelig bare la det forbigå i stillhet men det er faktisk jæv... irriterende.
Postet 28.10.07 kl 19:28
Postet 28.10.07 kl 19:39
Det er ikke noe problem å melde inn upassende kommentarer i salgsdelen av forumet. Det er bare å sende en epost til moderator@akvaforum.no med henvisning til annonsen og hva saken gjelder så ser vi på det .
Noen kommentarer får man tåle slik at man tenker seg om før man rapporterer.
Postet 28.10.07 kl 19:53
Postet 28.10.07 kl 19:55
Endret: 28.10.07 kl 19:56
Postet 28.10.07 kl 20:14
Blir litt lei i blandt.
I det siste har jeg også opplevd flere som har ringt meg og avtalt at de skal komme å hente fisk, uten at jeg hører noe mer fra de.
I tillegg har jeg fått usakelige kommentarer og meldinger angående mine annonser.
Mulig jeg bare er sliten etter en lang dag på storauksjon, men jeg ble veldig lei nå.
I det siste har jeg også opplevd flere som har ringt meg og avtalt at de skal komme å hente fisk, uten at jeg hører noe mer fra de.
I tillegg har jeg fått usakelige kommentarer og meldinger angående mine annonser.
Mulig jeg bare er sliten etter en lang dag på storauksjon, men jeg ble veldig lei nå.
Postet 28.10.07 kl 20:52
Skjønner godt at du blir irritert. Jeg tok meg friheten til å fjerne spammet fra L-144 annonsen din. Skulle gjerne handlet en gruppe selv hvis jeg bodde på riktig side av landet.
Oppfordrer andre som blir plaget av søppel i salgsannonsene til å rapportere det på mail til moderator@akvaforum.no.
Oppfordrer andre som blir plaget av søppel i salgsannonsene til å rapportere det på mail til moderator@akvaforum.no.
Postet 28.10.07 kl 23:45