madukas akvarium

joda.. jeg lovte og komme tilbake fort hehe. men det har hvert så mye badnews i det private at jeg rett og slett har glemt bort dette og herlighetene. men nå har jeg fått tatt noen bilder av akvariumet.
nei det ser ikke så fanzy smanzy ut men det er slik det er pr dags dato.. bildene ble tatt for 3 minuttersiden.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

nå hadde jeg egentlig 21 stk neon tetra der lol. men dem forsvinner over natta. min kone sier at det er den svarte fisken med rød hale som spiser dem.. for siden det er en fisk som spiser døde fisker. så lever den må med å drepe og så ta de små blå.

høres det riktig ut? er det sånn?

joa. jeg er litt noob. har ikke så mye peiling på hva fiskene heter. bortsett fra at jeg elsker guppys.

har vell 10 forskjellige arter nedi der.

siden den store algespisern min døde.. se forgje inlegg fra meg.
har jeg fått en kjempelang ål. den kommer frem på natt tider

jaja. si hva dere vil..
tips og triks vil jeg gjerne ha. samt ett svar på om den fisken er morderen...
glemte å si
glemte å si at jeg skaffa meg ett nytt akva bord siden jeg fikk en gutt her i fjor hehe.

han lille rakkeren er over alt.. en apekatt kan mann vell si..

så derfor har jeg fått meg ett bord med lås slik at jeg kan låse inn mat og div akva utstyr..

viss dere ser noen flekker på glasset så tipp 1 gang hvem de kommer fra
Dersom den med rød hale er en ildhale så ville det forundret meg om den er synderen i karet ditt. Jeg har noen slike selv, og de rører ikke de andre fiskene. De kan være litt aggressive innad mot hverandre men ikke mot andre fisker.
Uten å vite noe om hvilke ål du har , så ville jeg nok heller tro at den er synderen.
Relativt glupske de ålene
fruen er så uenig med deg hehe. men jeg tror litt på det du sier. for den angriper ikke noen så lenge jeg har sett og desuten så er ålen aktiv på kvelden og det er på morgenen jeg teller noen fisker mindre. men hvorfor bare neon tetraen ?

sånn liten rase utrydder jeg har i akvariumet. det kan jeg ikke ha noe av..

har en del raser oppi der. så det er en herlig suppe av fishes. og best av alt jeg har guppys
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap