Dere skal få besteme :-)
Postet 22.12.07 kl 18:07
Postet 22.12.07 kl 18:14
Postet 22.12.07 kl 18:15
Postet 22.12.07 kl 18:19
Postet 22.12.07 kl 18:21
Postet 22.12.07 kl 19:00
Paletter og guppy sammen fungerer dårlig. Synes det er på tide at palettene får et nytt norsk navn som også beskriver deres adferd, ikke bare utseende.
Mitt forslag: Afrikansk vannilder!
Men det skal jo også sies at i større kar kan palettene fint gå sammen med det meste av fisk.
Men på bare 54l bør de være alene. Har prøvd dette selv, og sliter faktisk fremdeles med en liten ettervirkning. Dvs en liten smaragd-tenåring med et temperament som minner mer om en ilder på speed. Men så har hun da nettopp blitt kjønnsmoden også da stakkar Og er alene. Og ikke får hun selskap av en hann heller!! Har prøvd en hel evighet å bli kvitt henne, men hun har fobi mot håven.
Mitt beste tips er å satse på små ciklider, feks sommerfugler. gjerne sammen med noen corryer. Skaper litt liv i vannmassene med mindre fisk.
Ps. Kommer aldri til å anbefale noen guppy, sliter litt med levendeføder-avesjon!!
Mitt forslag: Afrikansk vannilder!
Men det skal jo også sies at i større kar kan palettene fint gå sammen med det meste av fisk.
Men på bare 54l bør de være alene. Har prøvd dette selv, og sliter faktisk fremdeles med en liten ettervirkning. Dvs en liten smaragd-tenåring med et temperament som minner mer om en ilder på speed. Men så har hun da nettopp blitt kjønnsmoden også da stakkar Og er alene. Og ikke får hun selskap av en hann heller!! Har prøvd en hel evighet å bli kvitt henne, men hun har fobi mot håven.
Mitt beste tips er å satse på små ciklider, feks sommerfugler. gjerne sammen med noen corryer. Skaper litt liv i vannmassene med mindre fisk.
Ps. Kommer aldri til å anbefale noen guppy, sliter litt med levendeføder-avesjon!!
Postet 26.12.07 kl 10:24
Inaktiv bruker
Tanganiyka
kjør ett par lamprologus ocellatus du
hvis du vil ha litt annet enn ,,pyntefisk,, hehe
masse skjell,sandbunn-flott adferd,sjalusi -rett og slett morsomme og ha i akvariet
1 hann.2 hunner-de graver og siler sand hele dagen
andre lamprologus du kan ha i 54 l
L-stappersi
L-speciosus
L-brevis
hvis du vil ha litt annet enn ,,pyntefisk,, hehe
masse skjell,sandbunn-flott adferd,sjalusi -rett og slett morsomme og ha i akvariet
1 hann.2 hunner-de graver og siler sand hele dagen
andre lamprologus du kan ha i 54 l
L-stappersi
L-speciosus
L-brevis
Postet 26.12.07 kl 11:25