Fant noe ekstrem rart i akvariet!

Hei

Jeg fant noe ekstremt rart i akvariet i kveld. la merke til noe oransj som satt inntil innsuget på pumpa, første som slo meg var at det var en snegle som hadde kommet med plantene, men det var det ikke! det var en brungul "gele" klump. Det kan ikke ha vært "plantevatt" da det var mye mer geleaktig. Når jeg delte den så jeg at den hadde en mer rødaktik kjerne som så ut som noe man har spist og ***** opp igjen. Det var rett og slett jævelig ekkelt.

Hva i all verden kan dette være? fikk ikke tatt noe bilde da det ble dor dårlig. Vet at dette er ekstremt vanskelig og si noe om uten ett bilde men det fikk jeg desverre ikke tatt.

Det rare er at de kun er planter og røtter i karet mitt + 1 ancistrus. Karet er 14 dager gammelt. Eneste jeg kan tenke meg er at det er noe som har kommet ut av ancistrusen. Men klumpen var omtrent like stor som munnen til min 6 cm lange ancistrus. så jeg vet ikke. Fisken har holdt seg langs bakruten , helst bak varmekolbe/filterutblås i hele dag, dette har den ikke gjort tidligere..
Ja, det var noe slimete jeg har sett. De var hos meg en gang også uten at jeg vet hva det var. Jeg hadde ikke ancistrus da. Kun eplesnegler og planter.
Tilfeldig bekjentskap
© Rune Evjeberg
Reklame for plussmedlemskap