Jeg sier som Frank; bilder!
Selv hadde jeg aldri kjøpt noe jeg ikke har sett skikkelige bilder av, med mindre det var snakk om f.eks. mose. Men hele akvarier med tilbehør av ukjente typer og greier? No way Du oppgir heller ikke merke/produsent på selve akvariene. Jeg ville aldri kjøpt et polsk, brukt akvarie på 112 liter for eksempel, men var det Akvastabil eller Aqualine, da kunne jeg vurdert det.
Nå kjøper ikke jeg brukte akvarier selv, men OM jeg skulle gjort det, ville det ikke blitt etter en bildeløs annonse med ting oppgitt som "ukjente" varmekolber og "Eheim-pumpe". En pumpe er så mangt, jeg vil vite HVA slags. Modell og slikt.
Tips:
Alle Eheim filtere har et lite klistremerke plassert på seg, enten under bunnen, under håndtaket ved lokket e.l. (plassert utvendig på pumpen, ikke nedi eller inni) der modellnummer og litt tekn.info står (watt osv). Så undersøk nøyere hva du har, evt ta bilde av det og legg ut her på "Teknisk" forumet så folk kan hjelpe deg med modellnavn og slikt.
Og ang. prisen...njæææ....Synes kanskje det var litt dyrt også? Ikke noe kupp, men ok dersom det er kvalitetsmerker og kjente ting alt sammen (men det vet vi jo ikke, for du oppgir ingenting.
Ting er kanskje litt dyrere jo lenger nordover man kommer, er det ikke så? Fisk og sånn iallefall, og biler har jeg hørt (hehe).