Dødelig slamsuger:(

Slamsugde akvariet i dag og en av guppyene havnet inn i slangen og døde Trodde først den bare hadde fått sjokk, men det virker som om den rev seg opp på noe da den suste gjennom slangen.

Skulle kjøpt slamsugeren som hadde lokk foran med hull i istedet or den åpne varianten.
Fikk byttet slamsugeren i dag til en variant med lokk foran med hull i og en pumpe nede på slangen. Men det var da måte på hvor vanskelig dette skal være da. Noen som har en grei forklaring på hvordan jeg bruker den? Fkk ikke pumpet opp noe vann... Men prøvde kun i vasken.
Åssen merke har du?

Jeg har sånn Hagen eller hva det heter. Den putter vi nedi vannet, sånn at hele blir fylt, også bare suger vi i andre enden av slangen slik at vannet kommer ut.
Aner ikke hvilket merke den er. Har kastet emballasjen. Men det stod visst på kinesisk utenpå... Den har en stav i ene enden, den delen som går ned i akvariet, også er det en blå pumpe på slangen.
den suger ordrett dårlig, noe av det verste jeg har vært borti. den går oxo fort istykker. Men for å bruke den må akvariet være dypt nok oxo må du pumpe som en gal og da burde det funke, men siden det er sånn "lokk" foran blir den fort tett og må ofte taes opp for å "tømmes". Men lykke til.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap