Verdi på ett 450 l juwel med møbel 1 år gammelt

Hvor mye vil dere si ett sånt akvarie er verdt når det har innvendig bakgrunn og i sort utførelse ?
har det standard innvendig filter også eller?
Har standard innvendig filter ja
Halv pris av ny-pris på akvariet med møbelskapet. Det er vanlig. Man pleier ikke få noe mer enn det.

Legg også merke til at prisene kan variere i butikkene, hva dette koster nytt. Har man selv gått på en bommert og kjøpt karet på et dyrt sted og betalt overpris for det, kan man ikke regne med å få igjen halv pris av DET. Det er en tabbe man må ta på egen kappe, ingen brukt-kjøpere gidder å betale deg tilbake for

Halv pris av hva som er den vanligste salgsprisen i kjedebutikker o.l. er normalt. En del kjedebutikker som Dyrego og lignende har jo som oftest store innkjøpsavtaler og selger derfor Juwel-akvarier til hyggelige priser.
mona o
Halv pris på akvariet med møbelskapet. Det er vanlig. Man pleier ikke få noe mer enn det.

Om det hadde fulgt med større utvendig filter, så kunne det jo hende at prisen kunne vært litt høyere. Prisen kommer også ann på hva slags bakgrunn det er, om det er btn bakgrunn eller juwel feks.
Ja, men det var det ikke her, ikke sant? Snaken har jo allerede sagt det. Dessuten spesifiserte jeg at det gjaldt "akvariet og møbelskapet".
Jeg så desverre ikke at snaken hadde posta mellom oss, derfor mitt innlegg
Glemte visst å si at dette er ett akvarie som jeg muligens har tenkt å kjøpe , fikk akkurat beskjed om at det er en utvendig pumpe med , men vet ikke hva slags merke (skulle visst ha kostet 3000 ) ikke vet jeg.
Han snakket om 6000 kr for alt , dyrt eller ikke ?
Dette er et Vision kar fra juwel og nytt på webzoo koster dette feks. ca 11000 + pumpa og bakgrunn. Så syns ikke 6000 var noen upris
Okei , tenkte ikke at det var et vision akvarie , er det bare de som er 450 l av juwel karene ?
Ellers takk for all hjelp
Ja man får rio 400, men ikke større. Vision har buet frontglass og koster en del mere en rio serien med rett frontglass.
Synes det er en bra pris jeg, om det følger med en bra eheim pumpe e.l. For om du skulle handla dette nytt så måtte du jo regne med rundt ca 15000 for alt.
Ok , får ta å betale regningene mine og se hva jeg sitter igjen med
Takk for hjelpen
Men ta å sjekk hva slags pumpe som følger med, er greit å ha en stor utvendig pumpe til dette karet om du skal ha stor belastning:P

Uansett får håpe du har noe igjen etter regningene da

Tilfeldig bekjentskap
© andreas sveinsen
Reklame for plussmedlemskap