Salg av akvarium?

Hei. Hva kan jeg forvente å få for et 6 månders gammelt akvarium? Akvariumet det gjelder er et Juwel Lido 120 liter. Husker ikke helt ny pris men mener det var ca 3500.
Har noen en ide om hva jeg kan få for dette?

Skal bare selge unna noen kar da det har blitt litt mye i det siste.
vet ikke helt hvor det skal puttes så derfor ble det her.

På forhånd takk

Mvh Thomas
Prisen er avhengig av etterspørsel. Så den kan variere mye. Karet ditt er så pass nytt så du burde klare å selge det for minst 1200 men maks 2000 kroner hvis du har flaks. Det er all for mange brukt kar ute og dermed prisen lav.
Ny pris på 3500 stemmer nok, jeg ser webzoo har tilbud på de nå til 3000.

Mitt inntrykk er at noe rundt halv pris av ny er det man kan forvente. Jeg har ikke inntrykk av at det har noe å si hvorvidt karet er 6 mnd eller 2 år. Brukt er brukt, og utover det er det standen på karet samt medfølgende utstyr er det som avgjør. Litt avhengig av hvor du bor også, men ser du bor i Oslo så da får du nok ikke noe gratis der.

Ville tro 1500-2000 er fornuftig pris? Jeg regner med det er inkl. bord?
Joakim
Ny pris på 3500 stemmer nok, jeg ser webzoo har tilbud på de nå til 3000. Mitt inntrykk er at noe rundt halv pris av ny er det man kan forvente. Jeg har ikke inntrykk av at det har noe å si hvorvidt karet er 6 mnd eller 2 år. Brukt er brukt, og utover det er det standen på karet samt medfølgende utstyr er det som avgjør. Litt avhengig av hvor du bor også, men ser du bor i Oslo så da får du nok ikke noe gratis der. ;) Ville tro 1500-2000 er fornuftig pris? Jeg regner med det er inkl. bord?

Nei regnet ikke akkruat med at det er noe fett å tjene med å selge det, men har rett og slett ikke tid lengre til karret.
Ja dette er inkuldert bord. selger det som det står med alt hadde jeg tenkt, eller er det en dum løsning?
Thomas Moen
Nei regnet ikke akkruat med at det er noe fett å tjene med å selge det, men har rett og slett ikke tid lengre til karret. Ja dette er inkuldert bord. selger det som det står med alt hadde jeg tenkt, eller er det en dum løsning?

Det er nok greit å selge det som det står - praktisk for deg og kjøper.
Har du evt. noe ekstra utstyr utover selve akvariet og det som fulgte med der? Div. for, medisiner, vanntester, hov, termometer el.l.? Fisk? Planter?
det selges med alle planter og fisk er planen i allefall.
nå har jeg 5 kar til da så mye av utstyret av medisiner osv går jo med på andre steder. men klarer alltid å selge med noe av det
Tilfeldig bekjentskap
© Engdal
Reklame for plussmedlemskap