Hvilken utvendig pumpe bør jeg kjøpe?

må ha fiskene mine over i ett litt mindre kar så eg kan få innredet 110l min med litt avansert aquascaping.
og finner ikke pumpen til 30l min. hvilken pumpe er grei nok og ikke altfor dyr da fisken skal "bo" der i ca 2 måneder.
tenkte karet skulle bli yngell kar etter 110l er ferdig innredet.
så pumpen bør ikke vere for dårlig heller
Tror jeg til en 110 liter ville valgt denne utvendige pumpen.....

Om dette er til yngel du har tenkt, kan du jo bruke svamp i innsuget istede for risten. Dette er en god pumpe, hyggelig pris, går rolig og den fyller seg selv, så det finnes overhodet ikke noe problemer med denne pumpen. Også følger det med filtermatriell.

Og om du føler den blir litt kraftig, kan du borre hullene helt igjennom utblåsrøret eller annenhvert hull.
til 30 l? en fluval2 kanskje? greie pumper=)
Sorry, jeg var litt stressa :o) Tenkte på 110 liter jeg vettu :o)

ikke noe broblem tenker på og kjøpe meg en skikkelig utvendig pumpe til den også, hører så mye om at de som kommer med akvariet ikke holder mål.
har iallefall fått ett par tips så no kan det bli fart i sakene!
Men om du går opp i litt pris så ville jeg valgt Eheim 2224 spesial edition, hvor alt av filtermedia følger med. For å kjøpe alt av filter media ved siden av koster litt, og det vil jeg også anbefal å bruke i en tetratec eller fluval utvendig pumpe. Dette for å få bedre filtreringsevne i filtrene.

Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap