Brødskive med leverpostei

Min Bestemor skulle i dag passe unga mine noen timer. Min sønn hadde mast om dem ikke kunne gi fisken mat. Min bestemor lagde en brødskive med leverpostei, skjærte den i biter å puttet den i akvariet. Viste ikke om jeg skulle le eller grine når jeg så i karet. Så faktisk ut som fiskene virkelig koste seg. Har fått ut alt av brød og leverpostei, og tatt et kraftig vannbytte. Regner ikke med at leverpostei er så ille, litt usikker på om brød kan være d.
Hehe

Tenker det går bra jeg, men litt vannbytte er sikkert ikke dumt imorgen også, spørs hvor mye som ble løst opp.

Ikke for å være stygg, men er hun helt god i topplokket?
Huff, der fikk jeg meg dagens latter. Synes jeg ser bestemor som sirlig skjærer opp brødskiva i ren "nå skal valpen få mat"-tankegang...

Og Skywalker's fjes når han kommer hjem. Rett og slett et vittig syn!

Har null erfaring med brødskive & leverpostei i vann... håper da inderlig at det går bra med fiskene dine! Hadde nok kjørt flere store vannbytter selv, ja!
Rekker ikke ta vannbytte i morgen, men får gjort d på Fredag.
He he Darup. Tja vet ikke helt hva jeg skal si jeg, skulle ønske jeg kunne skylde på alderen. Klarte liksom ikke bli sint eller, var jo nesten søt. Hun skulle liksom bare være snill. Hadde vist pleid å mate fiskene i Øyeren med brødskive med leverpostei når hun var liten. Så ja. Ble helt satt ut jeg.
Til hennes forsvar hadde fiskene i Øyeren gått banans på skive med leverpostei

Det vet jeg, for jeg har fiska med flytebrød der
Ja klar over d. Fisker en del i Øyeren selv. Fiskene i karet mitt så oxo ut til å være veldig fornøyde. spesielt dolkestikk tetraene. Tror jeg har fått ut alt, tenkte på om fisken kan ta noen skade av detta.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap