Spøker det? knirking fra karet...
I dag satt jeg ved det ene karet mitt, og hørte en tydelig knirkelyd. En litt pipende knirkelyd som når en usmurt dør blir åpnet... Mulig det kom fra noe annet enn karet, men det er ingen dør på den siden av rommet... Spookey! :S
Ikke ser jeg noen tegn på at underskapet holder på å svikte heller......
Ikke ser jeg noen tegn på at underskapet holder på å svikte heller......
Postet 30.03.08 kl 00:35
Knurregurami? :0)
Postet 30.03.08 kl 00:40
Postet 30.03.08 kl 01:17
Det er ikke i gulvet under karet da?
Jeg satte opp 300 literen på et annet sted enn det forrige karet, og når jeg nå tråkker rett forran karet, så knirker og smeller det i parketten. Kraftige smell til tider.
Jeg bekymrer meg ikke, for vi har betongdekke under, men det er en påminner om at det er stor vekt på et relativt begrenset område...
Jeg satte opp 300 literen på et annet sted enn det forrige karet, og når jeg nå tråkker rett forran karet, så knirker og smeller det i parketten. Kraftige smell til tider.
Jeg bekymrer meg ikke, for vi har betongdekke under, men det er en påminner om at det er stor vekt på et relativt begrenset område...
Postet 30.03.08 kl 01:20
Postet 30.03.08 kl 01:29
Postet 30.03.08 kl 01:43
Nei, ingen knirkefisk i det karet... Det har stått i karantene i en evighet. Det er nesten utdødd... Har hatt en innvollsparasitt-herjing der etter jeg kjøpte fisk til det karet sist. Bare noen få fisker igjen.
Kanskje det er fiskene som spøker? ;P De vil hevne seg, siden jeg ikke fikk tak i flubenol til dem... :O
Kanskje det er fiskene som spøker? ;P De vil hevne seg, siden jeg ikke fikk tak i flubenol til dem... :O
Postet 30.03.08 kl 01:51
Postet 30.03.08 kl 04:14
Postet 30.03.08 kl 16:28