Hva ville dere gitt for dette?

Har vært på finn igjen, og funnet noe lekkert.
Dette akvariet, hva ville dere gitt for det?
Mål 150x60x60, pris: han tenkte på rundt 6000,- men kunne diskutere pris litt..

Er dette en grei deal, evt hva ville dere gitt?
Ville ha spurt hvilken pumpe. E rpumpa av god kvalitet og dimensjonert for karet synes jeg prisen var helt ok, om karet ellers er i god stand.
Han husket ikke navnet på pumpa i farten, men som han sa: det var en av de største, kostet fort noen tusen.. skal ta en tur og kikke på det samme helg som vi skal den veien, og er det greit alt sammen,(og gubben går med på flere liter i huset) så kjøper jeg det..
Er ifølge han i god stand, ingen riper eller noe. men skal ta en god kikk før jeg bestemmer meg.
Dette er min 720-liter
Jeg ville vært litt skeptisk til denne annonsen.

Bildet i annonsen er nemlig et bilde av min 720-liter (månedens akvarie her på akvaforum i februar 08). Jeg tipper at annonsøren har stjålet bildet fra en diskusjonstråd på Nettakvariet. Bildet er fra et veldig tidlig oppsett av karet mitt.

Det er ikke første gang at jeg oppdager misbruk av mine bilder på denne måten
Interessant... :S
Uansett har jeg oppdaget at et flunka nytt 540 liters kar med glasslokk koster meg 3650,- hos Bergen Akvarieutleie. Ikke alltid like glad i Bergen, men akkurat når det gjelder pris på nye kar, så er jeg det...
Geir Rolfsnes
Jeg ville vært litt skeptisk til denne annonsen. Bildet i annonsen er nemlig et bilde av min 720-liter ([URLBLOCK1]). Jeg tipper at annonsøren har stjålet bildet fra en diskusjonstråd på Nettakvariet. Bildet er fra et veldig tidlig oppsett av karet mitt. Det er ikke første gang at jeg oppdager misbruk av mine bilder på denne måten :(

Dette var isåfall veldig usæriøst gjort av vedkommende..
Men betaler ikke noe før jeg har sett varen...for alt jeg vet blir det bomtur. han sa det var hentet sørpå da han kjøpte det.
Plussmedlem
Geir Rolfsnes
Jeg ville vært litt skeptisk til denne annonsen. Bildet i annonsen er nemlig et bilde av min 720-liter (

Hehe.. Er det mulig!
Ja, det er vel det. Så nemlig en slik annonse på AF for noen måneder siden.
Bildene hans var tatt fra en annonse som kun lå noen tastetrykk lenger ned på de aktive annonsene under "Rubrikk". Eneste forskjellen var at han hadde snudd det ene bildet på hodet(!) og det andre hadde han brukt litt "airbrush" på i Paint .
Skal man først "låne" bilder så bør man vel hente disse litt "lenger unna"
Tilfeldig bekjentskap
© Ingrid Cathrine
Reklame for plussmedlemskap