Hvordan lager jeg 2 profiler?

kona har også lyst til åfå sin egen profil her inne.
vi har bare en datamaskin, så det jeg lurer på er hvordan man lager 2 profiler da? Går det ann?

Som dere sikkert merker så er jeg ikke akurat datageni.
Du må først logge ut hvis du har på sånn at den alltid er pålogget. Så bare trykker du på registrer ny bruker eller noe sånn..
Så enkelt ja.
Men da har jeg et problem til, husker ikke pass ordet mitt, for jeg har kun brukt det når jeg startet profilen.
jeg tror du først må logge deg ut. også kan du lage en egen profil til kona di.
ser de andre har var litt kjappere ute enn meg, men her ser du ihvertfall hvordan du logger ut

[External Image]
Nå har jeg prøvd å lage en profil til.
Men får bare opp at email adr min er brukt før, og det er den jo til min profil.

Så hvordan løser jeg dette problemet?
Du må jo bruke en egen e-mail adr. for kona. Har hun ikke en, er det bare å opprette en gratis hotmail konto e.l.
faen, noen ganger er det kjedelig å være så amatør på data.
Er det noen som kan forklare hvordan jeg oppretter en hotmail til kona på en enkel måte? Vis det går ann da.
Ikke noe problem
1. Gå inn her, og velg registrer deg.
2. Velg windows live hotmail
3. Skriv inn nødvedig info og trykk "Jeg godtar"
4. Husker ikke resten og har ikke tenkt å opprette ny konto, men tror det meste er ganske selvforklarende.

Lykke til!
Passord
Ken Myrseth
Så enkelt ja:). Men da har jeg et problem til, husker ikke pass ordet mitt, for jeg har kun brukt det når jeg startet profilen.

Om du ikke har funnet det ut ennå. Når du har logget det ut, kan du se der du logger den inn. Der står det glemt passord. Men det har du sikkert funnet alt.
Lage gratis e-mail
Hei jeg ville gått for Yahoo i stedet!! Gå inn på: http://no.yahoo.com/ og trykk der hvor jeg har laget en rød runding!! og fyll ut info...
Buskiz
Hei jeg ville gått for Yahoo i stedet!!

Hvorfor? Om man likevel kun skal ha en konto for registrering i et forum. Hva er de store forskjellene på Yahoo og Hotmail?
Takker så mye for hjelpen.
har nå fått laget en profil til, ved å bruke hotmail.
Til Ken

Du henger ikke tilfeldig på bmmccn forummet også vel? Ikke så mange med ditt navn ville jeg tro hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Rune Evjeberg
Reklame for plussmedlemskap