Malawi klubb

Kansje litt dumt å spørre siden jeg ikke har hørt noe om det her på AF, men finnest det noen malawi klubb i Norge ? Og vist det finnest. Har de noen form for internett side? Holder de møter eller noe sånt ?
Plussmedlem
Er vel ikke dumt å spørre hvis man lurer på noe
Jeg veit ikke om noen egen Malawi-klubb i Norge. Det nærmeste du kommer er kanskje Nordiska Ciklidsällskapet, men denne kjenner du vel til allerede.
Vet ikke om noen jeg heller, men skulle ønske at det var en. Hadde vært moro og hatt en norsk malawiklubb
Nei viste ikke om den der, men det gjør jeg nå Ja hadde vert guud med Norsk malawi klubb. Hadde sikkert blitt en del lettere å fått tak i skjeldne ciklider som de ikke har i butikkene.
Enig at det hadde vært flott med en malawiklubb.
Mitt spørsmål er da : Hvorfor starter vi ikke en malawiklubb?? Det bør vel være nok malawifolk i Norge til å kunne starte en klubb??
Bør ikke være så vanskelig å sette sammen et styre og ha avdelinger litt rundt i Norge med samlinger noen ganger i året for alle avdelingene.

Mvh Linka
Ja det er hadde vert flott. Jeg har en kompis og et søskenbarn som er web designere. De kunne sikkert hjelpt til med hjemme side.
Hey.
Det er ikke dårlig. Ble litt gira her nå.

Får vi en hjemmeside kan vi for eksempel legge inn et forum for malawiakvarister. Merker at det er lettere å få kontakt og svar fra de som holder på med malawi gjennom cichlid forum. De driver stort sett bare med malawi.
Ellers har man jo f.eks. artikler, akvarie set-up, produktomtaler, cookie-cutter-set-up ( i mangel av bedre ord: fiskesammensetning i kar av forskjellige størrelser for nybegynnere.... og sikkert masse annet

Hadde vert flott. Kansje tarte med en undersøkelse eller noe lignende for å sjekke om det er mangen folk som kunne tenke seg å være med på et sånt opplegg.

...og Malawi / Tanganyika / Victoria-forumet her på AF er ikke et forum som kunne benyttes?
Det kan det, men det er som du skriver et forum for flere sjøer.
Elsker forumet her jeg, men poenget med å starte en malawiklubb er å komme i kontakt med de som driver hovedsakelig med malawi.
Dette har ikke noe med akvaforum å gjøre. Håper ikke det ble oppfattet på den måten. Da beklager jeg.
Ja det var jo ikke det som var meningen. AF er et kjempe forum. Har lært veldig mye her i fra, men det finnest jo mangen akvarie klubber rundt i landet. Så hvorfor ikke ha en malawi klubb ?
Jepp.
Spesialklubber som poecilia scandinavia, gardiance of catfish o.l.
Blir noe av det samme bare for malawi.

Linka
Tilfeldig bekjentskap
© Maren Saxe
Reklame for plussmedlemskap