Noen i bergen bestille fisk fra koos nettbutikk?

Er det noen i Bergen som har tenkt å handle på koos sin nettbutikk? Frakten hit er ganske dyr så det hadde lønnet seg om flere gikk sammen for å kjøpe fisk. Skal fiskene sendes med fly ble det ca 1000 kr. For ekspress over natten med posten ble det ca halve prisen.
En god ide egentlig, men jeg fant ingen fisker jeg kunne tenkte meg på sidene deres. Lykke til.
Kikk heller på aquazoo.no. Der har de mer fisk som du kan bestille. I tillegg holder de til i bergen, så du kan hente selv.

Redigert: Ser at sidene er nede akkurat nå... Vet ikke årsaken.
Takk! Skal prøve den siden så fort den åpner igjen Er på utkikk etter Pseudotropheus socolofi, men det er visst ingen privatpersoner her i Bergen som selger den. En dyrebutikk skulle prøve å skaffe til meg, men så langt har de ikke klart å få tak i denne fisken.
Du kan jo spørre om han her er interessert i å sende med toget fra Oslo. Det tar jo ikke mange timene...
S_Dreams
En dyrebutikk skulle prøve å skaffe til meg, men så langt har de ikke klart å få tak i denne fisken.

Ring Tropehagen Zoo på Amfi Os. De har hatt disse inne i lengre tid. Ikke er de så dyre heller. Nr deres er 56 57 67 10
Tilfeldig bekjentskap
© Sonja Cygnel
Reklame for plussmedlemskap