vet ikke helt hvor jeg skulle poste dette, da jeg ikke kan si fiskene virker syke, men helt normale er de ikke.
først, en av mine kuhlier er helt bleik. er ikke sikker på om jeg har en eller to bleke, av og til ser jeg en med varierende styrke i fargene, og andre ganger ser jeg en som her helt bleik. ser aldri alle fem på en gang så vanskelig å si.. legger ved ett bilde av en helbleik en. er den syk, eller bare er den sånn?
og til slutt, en av mine neontetraer oppfører seg som en furten unge. det har alltid vært en som ikke henger rundt de andre, men nå begynner jeg å bli bekymra. den bare gjemmer seg bak en mosedott, helt stille i vannet, og neonstripa farger ikke ut, men er mørkere blå som den er på alle om natten og med en gang jeg skrur på lyset. jeg kan ikke se at det er noe i veien med den, men den sturer i ett hjørne altså, og virker alt annet enn glad.. kan den være syk, eller bare utstøtt? burde jeg la den få slippe? den gjemmer seg sånn til i karet at jeg ikke får tatt bilde av den desverre