Verdt det? nesten 500 l

Hei,
Fant ingen andre steder jeg synes dette emne passet..

Vurdere å kjøpe akvarium à 450L,

Det følger med:

* Bord
* Lys
* Orginal Ubrukt Pumpe
* Røtter
* utvendig fluval 404 ( Hva er det? )
* Div utstyr

Pris for ALT er kr 1000, Og det er klart for henting.

Er det verdt det? Vil da selge mitt 120L akvarium med en haug med utstyr.
for ca kr 500.

Hva synes dere om prisene?
Om du skal kjøpe dette for 1000,-, så er det vel bare å løpe og kjøpe vil jeg si da.
Er jo veldig billig.
Ok

Må bare få pengene først.. :/
Dette lukta juks :/
Har du annonse eller har du hvert og sett på karet?
Hørtes veldig billig ut.
flual 404 er et utvendig filter.
ble litt skeptisk da jeg så prisen
Mulig at karet er veldig gammelt. Da er det ikke verdt mer. Bare tenk på evt. lekkasjerisiko... :O
Vil helst ikke spre linken til så mange som mulig tilfelle det er sant.. Har kjøreavstand på nesten 2 timer.. kan bare be om bilder fra et par rare vinkler da?

Om noen Absolutt vil ha linken kan dere sende meg en pm/mail

i annonsen står det; Sort juwel vision 450l
Hei, søkte på finn, er det ikke 10.000 det står ? Vet ikke om det er den du tenkter på, men den hadde det samme utvendige filteret.
Det er nok den

Om du klikker deg inn så står det at det er samlet for alle.
Og Kun kr 1000 for det ene akvariumet
Feil pris?
om du snakker om annonsen til "petter" som ligger ute sammen med en del andre akvariet så lurer jeg på om han ikke har glemt en null.
har du snakket med selgeren og fått bekreftet prisen?
Siden du ikke ønsker at annonsen skal bli kjent så vil jeg heller ikke referere til hvor den ligger, men du vel vel selv om det er snakk om samme annonse.
Malvinka
om du snakker om annonsen til "petter" som ligger ute sammen med en del andre akvariet så lurer jeg på om han ikke har glemt en null. har du snakket med selgeren og fått bekreftet prisen? Siden du ikke ønsker at annonsen skal bli kjent så vil jeg heller ikke referere til hvor den ligger, men du vel vel selv om det er snakk om samme annonse.

Åja, nå så jeg i teksten at han har skrevet 1000,- Sikkert en skrivefeil vil jeg tro
Får sende han en mail og spørre.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap