Haitank ble blodbad

Tv2 nyheter: Haitank ble blodbad
Blodtørstige haier slåss i ti millioner liter stort akvarium på kjøpesenter
Hvor dumme går det ann å bli, det er en grunn til at haiene farter i hvert sitt område i havet og ikke alle presser seg sammen på et sted.
Hvor mye forer de lissom fiskene da?
Jeg tror nok ikke det var veldig gjennomtenkt, bare se på Haihvalen, hvordan skal de lissom få plankton nok til den??
likte akvariet da.sikkert blitt fint som feskvanns med en stim neontetra oppi
Ja hvorfor må man alltid ha saltvann når det blir snakk om litt strl på karra?
Tenk deg hvor flott det ville blitt med en masse discuser oppi feks, eller lagd et skikkelig undervannseventyr fra amazonas. Tenk de kunne hatt delfiner oppi der, elvedelfiner riktignok og oter.
Ville nok vært utrolig mye mer interesant en hai som man nesten bestandig ser (på tv eller i andre akvarier osv)
Inaktiv bruker
den stimen neontetra måtte vært heftig stor for å syntes i 10 millioner liter vann:O hihi, ferskvann hadde passet mye bedre der
Jeg har sett haisommerfilmene for mange ganger ! Det kjøpesenteret der hadde ikke jeg våget handle i ! Tenk om glasset brast da - så hadde man vann og galne haier overalt mellom skrikende mennesker !! Nei huff, takke meg til småfiskene mine jeg ,
Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er muig å opprettholde en slik tank, holde den fri for alger og alt. Tenk på det filteret du måtte hatt i hagen for å drive dette vis du hadde hatt det. Jeg tipper at det er en rundt 20-30 pumper som pumper saltvann inn og lar gammelt renne ut. regner med det er på siden av sjøen
EivindG
Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er muig å opprettholde en slik tank, holde den fri for alger og alt. Tenk på det filteret du måtte hatt i hagen for å drive dette vis du hadde hatt det. Jeg tipper at det er en rundt 20-30 pumper som pumper saltvann inn og lar gammelt renne ut. regner med det er på siden av sjøen

Var ikke dette dubai? Landet som bygger en bygning som er 1km høy. Skyskrapere der hver etasje spinner rundt sin egen akse. Verdens største innendørs skiannlegg. Verdens eneste 7stjerners hotell
Vil dubai være best på noe så blir de det :P
Bjørn Harald Lyngstad
likte akvariet da.sikkert blitt fint som feskvanns med en stim neontetra oppi

Tja.... et par milliarder neontetra så kanskje det hadde sett bra ut?
Til dere som klager på saltvann... Prøv det, og dere går aldri tilbake til ferskvann!!
Plussmedlem
Lite praktisk med ferskvannskar i en del av verden hvor ferskvann er mangelvare.
Saltvannet, derimot, er ikke langt unna.

Hadde dessuten blitt litt malplassert med Amazonas biotop i Dubai.

Men jeg lurer også på hvordan de fôrer denne hvalhaien..?
Den er sjelden nok som den er. Leit hvis den skal behøve å dø p.g.a. at kundene på kjøpesenteret skal ha noe "morsomt" å se på en stund.
Fail
hm..... FAIL! :P

Det MÅTTE jo bare bli sånn, det forstod jo til og med jeg(!).
Det blir litt som å samle løver, tigre og zebraer i ett og samme bur...på en måte.. blir for dumt...
Plussmedlem
Det er flere som er bekymret for hvalhaien kan vi nå lese på vg.no.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap