Sending

Då eg bur "der ingen skulle tru at nokon kunne (ville?!) bu", ser det ut til at det ikkje er berre berre å få kjøpt eit brukt (325L) akvarium. Alternativa er då å anten kjøpa nytt i butikk, eller å vurdera mogleghetar vedr. frakt av akvarium.

Då dyrebutikken her har fordelen av å vera einaste innanfor rimeleg avstand, er prisane også deretter, og derfor er det det siste alternativet som er mest fristande.

Lurer derfor på om nokon her har erfaring med sending av akvarium (då reknar eg med at det må bli med tollpost e.l), og dermed nokon formeining om prisar? Forventar sjølvsagt ikkje nøyaktige summar, men noko som "billig", "rimeleg", eller "grise-dyrt" hadde vore bra. :o)
om jeg ikke husker feil, så koster sending av akvarie rundt 500,- sør for Trondheim hos de fleste nettbutikker.
Sjekk gjerne her dersom du vil ha spesiallagede kar. De leverer visstnok til norge.
Webzoo tar for å sende akvarier fra 50 til 325 Liter kr. 500,- syd for Nord-Trøndelag,

akvarieudstyr.dk tar 3.440,75 NOK.

Mener at Martin på www.cichlidecentret.biz tar 2000 danske kr for en europalle til Norge. På en europall får du plass til det meste du trenger til akvariet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap