Skam dere

En ting vil jeg si til noen av de som jobber i dyrebutikker og selger ting selv om de vet at det kommer fra en produsent du ikke kan stole på eller at produktet rett og slett er dårlig og kanskje ikke har noen virkning i det hele tatt: Dere ødelegger en kjempefin hobby for noen. Dere gjør selv at folk ikke kan stole på dere og lyver så dere selv tror det. Jeg er sikker på at mange nye akvarister ( meg selv inkludert ) kar kjøpt for flere hundre, ja kanskje tusen kroner produker de ikke trenger i det hele tatt. Det er veldig skuffende siden dere skal gi oss tips og selge oss produkter som kan gjøre en bra hobby bedre. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle og det er ikke ment som et angrep mot alle dyrebutikker og de som jobber der, men de som faktisk vet hva de gjør når de selger slike ting burde skamme seg. Har lært ei lekse nå og skal alltid spørre og forhøre meg rundt på forumet før jeg kjøper noe. Har allerede fått mye hjelp allerede i dag fra erfarne akvarister her på Akvaforum. Tusen takk for alle tips og råd.
Inaktiv bruker
har samme erfaring her i kristiansand =
Idag var jeg i en dyrebutikk i Skien i telemark, og han mannen som var der og svarte på spørsmål kunne INGEN VERDENS TING!! om akvarie. Spurte hvor lenge ottoene hadde vært der, og jeg satt å så på karet med dem i, men han trodde tydeligvis at SAE var fisken jeg spurte om. Etterhvert kom det en annen ung fyr, og han kunne sakene sine skikkelig! Det var moro å oppleve at noen i butikken faktisk KUNNE, noe om det de solgte!
kan bare si en ting, velkommen etter. Opplevde samme greiene. Og av ca 20 butikker jeg har vært i så har jeg kun møtt selgere som kan en del om akvarier.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap